mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Fællesskabet News & Chat

Register

Hvad er der galt?

Reply

Thread Tools
Old 17 marts 2007, 06:11
Medlem Gruppen

Default Hvad er der galt?

Hej. Jeg har indset, at når du besvarer et emne for dit indlæg gose over brugere under dig, normalt stillingen gose under den sidste bruger.

Da dette er gjort med vilje? Eller er det en fejl? Jeg er usikker dog af Dem har gjort det med vilje jeg tror det ville være bedre at ændre det tilbage.

Folk ville få forvirrede, da de fleste fora nye stillinger gose nedenfor stillingen før det.

Tak,
BlueEew.
Old 17 marts 2007, 06:12
Administrator Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af BlueEew View Post
Hej. Jeg har indset, at når du besvarer et emne for dit indlæg gose over brugere under dig, normalt stillingen gose under den sidste bruger.

Da dette er gjort med vilje? Eller er det en fejl? Jeg er usikker dog af Dem har gjort det med vilje jeg tror det ville være bedre at ændre det tilbage.

Folk ville få forvirrede, da de fleste fora nye stillinger gose nedenfor stillingen før det.

Tak,
BlueEew.
OOOO tak for det, vil ordne det nu.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 marts 2007, 06:15
Medlem Gruppen

Hi BleEew,

Jeg tror, at ordren er angivet som "sidste går først". Det er en lil forvirrende i starten, men det har sine fordele, hvis du bliver en del af tråd: Du behøver ikke at gå hele vejen til slutningen at se, hvad var det unswer.

Jeg er faktisk begyndt at nyde det.

Sandra.:)
Old 17. marts 2007, 06:22
Medlem Gruppen

Jeg synes, det er blevet ændret tilbage nu, at være ærlig jeg ikke rigtig mening, hvordan det er. Jeg troede, at jeg vil melde det, som jeg ikke var sikker på, om det var en fejl eller ej, vil jeg gerne rapportere ting for at sikre, at dette forum er i god form.
Old 17 marts 2007, 07:28
Administrator Gruppen

Fast - Aldersformand efter første nu er standard for nye og eksisterende medlemmer.
Old 17 marts 2007, 17:40
Medlem Gruppen

Måske kunne vi have en afstemning eller debat, som vi skal bruge det som, eller hvis du ønsker det på denne måde blot overlade det. Det kan af været god til at lade de samfund har nogle valgmuligheder i sagen.
Old 17 marts 2007, 17:43
Administrator Gruppen

Dens været indstillet til den normale standard, der anvendes på 90% af fora og skal bo på den måde.

Det blev ved en fejl før.
Old 17 marts 2007, 19:03
Medlem Gruppen

Stor! Vil du sørge for at fortælle mig, hvad du gjorde for at ordne det? En af mine venner har været konstant spørger mig om, at selve spørgsmålet, er jeg ikke sikker på, hvordan man kan ordne det, som jeg ikke har vBulletin sæt foran mig. Hvis du vil være så venlig, så fortæl mig hvordan du løst problemet.

Er der en slags "Sorter efter:" knappen i vBulletin? Tak for at hjælpe ud!
Old 7. august 2007, 11:19
Bandlyst Gruppen

Jeg tror, at der er en regel i, at som "Gamle er guld", samme er tilfældet i det ....... Aldersformand post vil blive oprindeligt kommer, efterfulgt af et nyt! men jeg ved ikke rigtig mening for kommende min post på bundlinjen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.