mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

Wat is er mis?

Reply

Thread Tools
Old 17 maart 2007, 06:11
Lid Fractie

Default Wat is er mis?

He. Ik besefte dat als je het antwoord op een onderwerp uw bericht gose boven de gebruikers onder u, meestal de post gose onder de laatste gebruiker.

Als dit is gebeurd op doel? Of is het een fout? Ik ben niet zeker, maar van u hebben dit gedaan op doel ik denk dat het beter zou zijn om het terug.

Mensen zouden krijgen verward als de meeste fora nieuwe berichten gose onder de post voor hem.

Bedankt,
BlueEew.
Old 17 maart 2007, 06:12
Administrator Group

Default Wat is er mis?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlueEew View Post
He. Ik besefte dat als je het antwoord op een onderwerp uw bericht gose boven de gebruikers onder u, meestal de post gose onder de laatste gebruiker.

Als dit is gebeurd op doel? Of is het een fout? Ik ben niet zeker, maar van u hebben dit gedaan op doel ik denk dat het beter zou zijn om het terug.

Mensen zouden krijgen verward als de meeste fora nieuwe berichten gose onder de post voor hem.

Bedankt,
BlueEew.
oooo dank voor, dat zal vast wel nu.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 maart 2007, 06:15
Lid Fractie

Default Wat is er mis?

Hi BleEew,

Ik denk dat de volgorde is ingesteld als "laatste gaat voorop". Het is een lil verwarrend in het begin, maar het heeft zijn voordelen als je deel uitmaakt van de discussie: u hoeft niet te gaan helemaal naar het einde om te zien wat was de unswer.

Ik ben eigenlijk beginnen te genieten.

Sandra.:)
Old 17 maart 2007, 06:22
Lid Fractie

Default Wat is er mis?

Ik denk dat het zo is veranderd terug nu, om eerlijk te zijn ben ik het niet echt vergeten hoe het is. Ik dacht dat ik zou melden als ik niet zeker of het ging om een fout of niet, ik graag verslag dingen om ervoor te zorgen dat het forum is op een goede vorm.
Old 17 maart 2007, 07:28
Administrator Group

Default Wat is er mis?

Vast - Oudste bericht eerste is nu standaard voor nieuwe en bestaande leden.
Old 17 maart 2007, 17:40
Lid Fractie

Default Wat is er mis?

Misschien kunnen we een poll of een discussie over die we moeten gebruiken als, of als je wil het op deze manier alleen laten. Het zou van goed te laten de gemeenschap hebben enkele keuze in de materie.
Old 17 maart 2007, 17:43
Administrator Group

Default Wat is er mis?

Zijn ingesteld op de normale norm op 90% van de fora en zal blijven op die manier.

Het was in fout voor.
Old 17 maart 2007, 19:03
Lid Fractie

Default Wat is er mis?

Geweldig! Wil je me te vertellen wat je hebt gedaan het te repareren? Een van mijn vrienden is voortdurend vraagt me dat zeer vraag, ik weet niet hoe het te repareren als ik niet over vBulletin ingesteld voor me. Als u zo vriendelijk zou zijn, kunt u mij zeggen hoe u het probleem heeft verholpen.

Is er een soort van "Sorteren op:" knop in vBulletin? Bedankt voor het helpen!
Old 7 aug 2007, 11:19
Banned Groep

Default Wat is er mis?

Ik denk dat er sprake is van enige regel in dat als "Old is Gold", hetzelfde is het geval in het ....... Oudste bericht wordt aanvankelijk komen, gevolgd door de nieuwe! maar ik heb niet echt de geest van komende mijn post op de onderste regel.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Vertel me alsjeblieft Wat is er mis met mijn computer ... xthegothicabyssx Algemeen Hardware Chat 4 30 oktober 2009 13:18
PC Gone Wrong, Very Wrong. Elke Ideeën Wat moet worden vervangen? toneus Algemeen Hardware Chat 4 21 september 2009 15:26
Whats verkeerde - Nieuwe bouwen wont power up lnicole Algemeen Hardware Chat 4 10 jun 2009 14:21
Help! Wat is er mis met mijn computer? Do0m Algemeen Hardware Chat 5 De 5 maart 2009 22:10
Help me, ik heb geen idee wat er mis met me laptop! jamestrumpet Algemeen Hardware Chat 5 De 7 augustus 2007 21:34
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.