![]() |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg har innsett at når du svarer på et emne for innlegget gose over brukere under deg, vanligvis innlegget gose under siste brukeren. Ettersom dette er gjort med vilje? Eller er det en feil? Jeg er usikker, men om du har gjort dette med vilje tror jeg det ville være bedre å endre det tilbake. Folk ville bli forvirret som de fleste fora nye Innlegg gose nedenfor innlegget før det. Takk, BlueEew. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hi BleEew, Jeg tror at pålegget er satt som "siste går først". Det er en LIL forvirrende i begynnelsen, men det har sine fordeler dersom du blir en del av tråden: Du trenger ikke å gå helt til slutt for å se hva som var unswer. Jeg er faktisk begynner å nyte det. Sandra.:) |
|
| |||
| |||
| Jeg tror det som er endret tilbake nå, for å være ærlig jeg ikke egentlig tankene hvordan det er. Jeg trodde jeg ville rapportere det som jeg var ikke sikker på om det var en feil eller ikke, jeg liker å rapportere ting at forumet er på god form. |
|
| |||
| |||
| Fast - Eldste innlegg først er nå standard for nye og eksisterende medlemmer. |
|
| |||
| |||
| Kanskje vi kan ha en avstemning eller debatt om hvilken vi skal bruke det som, eller dersom du ønsker det på denne måten la det være. Det kan av vært bra å la samfunnet har noen valg i saken. |
|
| |||
| |||
| Dens satt til normal standard som brukes på 90% av fora og skal bo på den måten. Det ble satt i feil før. |
|
| |||
| |||
| Flott! Vil du har lyst til å fortelle meg hva du gjorde for å fikse det? En av mine venner har blitt stadig ber meg at svært spørsmålet, jeg er ikke sikker på hvordan du skal fikse det som jeg ikke har vBulletin satt foran meg. Hvis du skulle være så snill, fortell meg hvordan du løst problemet. Er det en slags "Sorter etter:" knappen vBulletin? Takk for hjelpen ut! |
|
| |||
| |||
| Jeg tror at det er noen regel som liker "Old er Gold", samme er tilfellet i den ....... Eldste innlegg vil bli først kommer, etterfulgt av den nye! men jeg forstår ikke helt tankegang kommer mitt innlegg på bunnlinjen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Behage fortelle meg hva galt med datamaskinen min ... | xthegothicabyssx | General Hardware Chat | 4 | 30 oktober 2009 13:18 |
| PC Gone Wrong, veldig galt. Eventuelle Ideer Hva må byttes? | toneus | General Hardware Chat | 4 | 21 september 2009 15:26 |
| Hva er galt - nybygg wont oppstart | lnicole | General Hardware Chat | 4 | 10 juni 2009 14:21 |
| Hjelp! Hva er galt med datamaskinen min? | Do0m | General Hardware Chat | 5 | 5 mars 2009 22:10 |
| Hjelp meg, jeg aner ikke hva galt med meg bærbar PC! | jamestrumpet | General Hardware Chat | 5 | 7 august 2007 21:34 |
| Thread Tools | |
| |