![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå. Jag har insett att när du svarar på ett ämne ditt inlägg gose ovan användare under dig, vanligtvis efter gose under sista användaren. Eftersom detta har skett med flit? Eller är det ett fel? Jag är osäker, men om du har gjort det med flit jag tror det vore bättre att ändra tillbaka. Människor skulle få ihop, eftersom de flesta forum nya tjänster gose nedanför inlägget innan det. Tack, BlueEew. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Hej BleEew, Jag tror att så är inställd som "sista går först". Det är en lil förvirrande i början, men det har sina fördelar om du är en del av tråden: du behöver inte gå hela vägen till slutet för att se vad som var unswer. Jag är faktiskt börjar njuta av det. Sandra.:) |
|
| |||
| |||
| Jag tror att det som har ändrats tillbaka nu, att vara ärlig jag egentligen inte hänsyn hur det är. Jag trodde att jag skulle rapportera det som jag var inte säker på om det var ett misstag eller inte, jag gillar att rapportera saker att se forumet är på god form. |
|
| |||
| |||
| Fast - Äldsta efter första nu är standard för nya och befintliga medlemmar. |
|
| |||
| |||
| Kanske vi kunde ha en omröstning eller diskussion som vi bör använda den, eller om du vill ha det så här bara lämna det. Det kan i varit bra att låta samhället har en viss valfrihet i frågan. |
|
| |||
| |||
| Dess varit inställd på normal standard som används på 90% av forum och kommer att bo på det sättet. Det var fel innan. |
|
| |||
| |||
| Stor! Kan du vara noga med att berätta vad du gjorde för att fixa det? En av mina vänner har kontinuerligt ber mig att själva frågan är jag inte säker på hur man rättar till det eftersom jag inte har vBulletin ställa framför mig. Om du vill vara snäll kan du berätta hur du åtgärdat problemet. Finns det någon sorts "Sortera:"-knappen i vBulletin? Tack för att hjälpa till! |
|
| |||
| |||
| Jag tror att det finns någon regel i att som "gammal är guld", samma är fallet i det ....... Äldsta efter att ursprungligen kommer, följd av den nya! men jag förstår inte riktigt tänka på kommande mina inlägg på den nedersta raden. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PLEASE Tell Me vad förorätta med min dator ... | xthegothicabyssx | General Hardware Chat | 4 | 30 OKTOBER 2009 13:18 |
| PC gått fel, mycket fel. Any ideas Vad behöver bytas? | toneus | General Hardware Chat | 4 | 21 september 2009 15:26 |
| Vad fel - Ny bygga wont power up | lnicole | General Hardware Chat | 4 | 10 juni 2009 14:21 |
| Hjälp! Vad är fel med min dator? | Do0m | General Hardware Chat | 5 | 5 mars 2009 22:10 |
| Hjälp mig, jag har ingen aning om vad för fel på mig laptop! | jamestrumpet | General Hardware Chat | 5 | 7 august 2007 21:34 |
| Thread Tools | |
| |