![]() |
|
| |||
| |||
| Jag får två blå rubriker nu i min webbläsare. Den första går hem ... Allmänna Forum ... Den andra går Quick Links ... iSpy ... Problemet är de andra börjar ungefär samma nivå som i mitten av Allmänna Forum, så jag har en massa tomt utrymme på LHS. Hur blir jag av med det? Webbläsaren Firefox.
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du blockerar annonser som är anledningen till att panelen är tom.
| |||
| |||
| Ah, bra! Så hur gör jag kollaps det?
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Du kan inte. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag tror att det onda är så bra .. Jag kan inte se något på skärmen. Jag har inte problemet som du upplever heller. Kan du skicka en skärmdump?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Annonser han talar om är lotteri, osv som på den vänstra panelen. När adblocked, det viktigaste forumet glider över lite till vänster men har fastnat mest anpassad till höger, det enda i denna ram är "($ bt_cloud)".
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Det här är den:
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vista IE7, med en modifierad Hosts-filen, gör ett riktigt svin öra det Mike .... du borde vara tacksam : Mitt System: Hem Bygg
|