mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Gemeenschap Nieuws & Chat

Register

Waarom zou ik doneren aan het forum?

Closed Thread

Thread Tools
Old 15 aug 2007, 06:57
Administrator Group

Default Waarom zou ik doneren aan het forum?

Zoals de meeste van jullie zullen weten dat dit forum is niet goedkoop te lopen.

Volgens de aard van het aantal pagina's op een forum betekent dat neemt server meer middelen dan een gewone website en servers kosten geld.

Als gevolg hiervan vragen we voor giften moet je deze site nuttig voor u zijn.

We zijn niet uit te maken miljoenen winst is niet onze bedoeling. Alle ontvangen geld gaat terug naar de site, waardoor het beter voor je.

U kunt doneren als je wil om ons te ondersteunen of indien u een van de leuke extraatjes die met een donatie.

Wat krijg ik in ruil voor mijn vrijgevigheid je kan ... Nou ...

Als CJ Donor krijgt u toegang tot de prive-donor forums, een VIP-club als je wil.

Je krijgt ook meer ruimte in je PM box, store up to 250 berichten.

U kunt gebruik maken van een handtekening die je systeem info geeft van je profiel en je kunt ook een tag lijn of een link naar uw favoriete website (s) betekent.

U heeft ook het verkrijgen van toestemming om te beginnen met onderwerpen in onze marktplaats forums.

Wij vinden deze opstelling bevordert een 'u ons helpen' en 'we helpen je systeem, dat alle betrokken partijen voordelen.

Doneer Hier!

Bedankt.

Dave.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Closed Thread

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Schakelprogramma forums? :: AARON: Web Design, Hosting & SEO 1 De 7 april 2008 12:00
Hi, Nieuw op de computer Forums davidxprice Introduceer jezelf hier 6 13 dec 2007 02:22
Sub Forums Computer Spec Gemeenschap Nieuws & Chat 2 3rd Oct 2006 15:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.