![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ettersom de fleste av dere vet dette forumet er ikke billig å kjøre.
Av natur antall sider til et forum betyr at det tar opp mer server ressurser enn en vanlig nettside og servere koster penger. Som et resultat vi ber om donasjoner bør du finner denne siden nyttig for deg. Vi er ikke ute for å gjøre millionbeløp fortjeneste er ikke vår intensjon. Alle pengene er mottatt, går tilbake i området som gjør det bedre for deg. Du kan donere hvis du bare ønsker å støtte oss, eller hvis du har lyst på noen av perks som kommer med en donasjon. Hva får jeg i retur for min gavmildhet du kan spørre ... Vel ... Som CJ Donor du få tilgang til privat donor forum, et VIP-klubb hvis du vil. Du får også mer plass i deg PM boksen lagre opp til 250 meldinger. Du kan bruke en signatur som betyr at ditt system informasjon viser fra profilen din, og du kan også legge til en kodelinje eller en link til din favoritt nettside (r). Du også få tillatelse til å starte emner i vår markedsplass fora. Vi føler dette oppsettet fremmer et "du hjelpe oss og vi hjelper deg", som fordeler alle involverte. Donate Here! Takk. Dave. Min System: Hybr! D
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tilknytte fora? | :: Aaron:: | Web Design, hosting & SEO | 1 | 7 april 2008 12:00 |
| Hei, ny på datamaskinen Forums | davidxprice | Presenter deg selv her | 6 | 13 desember 2007 02:22 |
| Sub Forums | Computer Spec | Community News & Chat | 2 | 3 okt 2006 15:44 |
| Thread Tools | |
| |