![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som de flesta av er känner till detta forum är inte billigt att köra.
Av naturen antalet sidor till ett forum innebär att den tar upp mer server resurser än en vanlig webbsida och servrar kostar pengar. Som ett resultat vi ber om donationer bör du hittar denna webbplats användbar för dig. Vi är inte för att göra miljontals, vinst är inte vår avsikt. Alla pengar som mottagits går in på webbplatsen som gör det bättre för dig. Du kan donera om du bara vill stödja oss eller dig som gillar någon av de förmåner som följer med en donation. Vad får jag i gengäld för min generositet kan du be ... Tja ... Som CJ Donor får du tillgång till den privata givare forum, en VIP-klubb om du vill. Du får också mer utrymme i er PM låda, lagra upp till 250 meddelanden. Du kan använda en signatur som innebär att din systeminformation visas från din profil och du kan också lägga till en fras eller en länk till din favorit webbplats (er). Du kan också få tillstånd att starta ämnen i vår marknadsplats forum. Vi anser detta setup främjar ett "ni hjälpa oss" och "vi hjälpa dig" system, som gynnar alla inblandade. Donera här! Tack. Dave. Mitt System: Hybr! D
|