![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, Jeg har set dette spil på andre fora og troede, at jeg ville bringe det her. Alt hvad du skal gøre, er at hvert indlæg med OUT dobbelt udstationering er du nødt til at sætte tre ord i dit indlæg, der giver mening, og nogle hvordan følger op på den tidligere post dårlig start. En dag |
|
| |||
| |||
| Blot for at fortælle dig, MrBerty, vi allerede har en meget lignende tråd, der fik meget aktiv et stykke tid tilbage, men med ét ord ikke tre. I'll post til at fortsætte dette ene snarere end gøre det til et argument tråd, men blot vide, at en moderator kunne lukke det, som praktisk talt et duplikateksemplar tråd. Her vi går: Computer Juice Forums |
|
| |||
| |||
| Boop: (beklager, at jeg aldrig set den anden tråd, Ok cheerz for heads up vadested mate ill fortsætte, blev invaderet af |
|
| |||
| |||
| en anden fora medlemmer |
|
| |||
| |||
| og det var |
|
| |||
| |||
| en chokerende erfaring
__________________ HI:) |
|
| |||
| |||
| for de mennesker, |
|
| |||
| |||
| Jamaicas fineste |
|
| |||
| |||
| økonomi boom siden
__________________ (My Life) [Computere-Laptops-Xbox360-Musik-TV-Film-] College studere for min grad i datalogi. |
|
| |||
| |||
| Begyndelsen af 90's |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Word 2007, Udeladelse af sider fra ord tæller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21. mar 2009 13:27 |
| Word Game | Wolfeymole | Off Topic Discussion | 40 | 30 april 2008 05:55 |
| Spoken Word til typebestemmes ord | pest79456 | Office Suites & Applications | 8 | 4 november 2007 08:55 |
| Ord | handthrottle | Office Suites & Applications | 1 | 7. sep 2007 08:48 |
| Thread Tools | |
| |