![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har nogen af jer selv din egen forretning?
| |||
| |||
| Thats en stor indkomst. Jeg har nogle pårørende, der selv nogle butikker, gange kan få barsk, men de betaler er store .. jeg plan om at eje en virksomhed senere i livet .. |
|
| |||
| |||
| Dens ikke alle indtægter, har til at fradrage udgifter, skat, dele etc fra denne. Sin stadig mere end jeg kan tjene i et normalt job, men er langt hårdere arbejde, har også bedre udsigter i gætte. |
|
| |||
| |||
| Jeg tager mine første skridt i materielle anlægsaktiver salg i kosmetik og hudpleje for de særlige problemer for kvinder over 25 eller 30. Det begynder først online. Jeg er langsomt hakkeorden væk på et websted. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave kan have nogle pointers vedrørende handel side af det Sage, selv vil jeg ikke citeres for det.
| |||
| |||
| Det er godt at vide! Lige nu arbejder jeg på stedet indhold. Siden kosmetik og hudpleje er en meget visuel, følelsesmæssig, og sensuelt ... og jeg er tilbøjelig til at være berørt, med detaljer, jeg arbejder på at erstatte de sider jeg har lavet med den på stedet siden Builder med noget af min egen, der har mere punch. Det er langsomt på vej hen, men jeg nyder den kreative proces. |
|
| |||
| |||
| For det første år, der er stor. Bygge videre på det min mand. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Dårlige nyheder for Sony PS3-ejere | Razer | PC & Console Gaming | 28 | 21. okt 2008 13:22 |
| Hvordan kan jeg Buld Business System, Administrer Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 12:30 |
| FRI halveringstid 2 spil til ATI Radeon Owners! | Robbie | PC & Console Gaming | 2 | 29 oktober 2007 09:57 |
| Dell E520 ejere beware! | mr_miller | General Hardware Chat | 8 | 30. maj 2007 22:56 |
| Enhver små virksomhedsejere? | quinda | Off Topic Discussion | 2 | 17 november 2006 05:51 |
| Thread Tools | |
| |