![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko kukaan teistä omien oman yrityksen?
Tällä hetkellä teen ja on ollut jo vuoden ajan. Liikevaihto on noin 60k vuodessa ... Onko tämä mitään hyvää? Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, im tekee hyvin, että 1-vuotias yritys. Keskustele ..... : p My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Thats paljon tuloja. Minulla on joitakin sukulaisia, jotka omistavat noin varastoihin, ajat voivat saada kova, mutta palkka on suuri .. I suunnitelman omistavat yrityksen myöhemmin elämässä .. |
|
| |||
| |||
| Sen ei kaikkien tulojen, on vähentää kuluja, veroja, osat jne. siitä. Sen vielä enemmän kuin voin ansaita on normaalia työtä, mutta on paljon vaikeampaa työtä, on myös paremmat mahdollisuudet luulisin. |
|
| |||
| |||
| Olen ottaen ensimmäinen astuu aineellisten hyödykkeiden myynti kosmetiikka-ja ihonhoitotuotteiden niille erityisiä huolia naisten yli 25 tai 30. Se alkaa ensisijaisesti verkossa. Olen hitaasti nokkimisjärjestys jtk verkkosivuilla. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave voi olla joitakin viitteitä koskevat kaupan puolella se Sage, vaikka ei lainata minulle siitä.
| |||
| |||
| Se on hyvä tietää! Juuri nyt olen työskennellyt sivuston sisältöön. Koska kosmetiikka-ja ihonhoitotuotteiden on hyvin visuaalinen, tunteiden ja aistillinen ... ja minulla on tapana olla huolissaan yksityiskohdat, olen työskennellyt korvaa sivut Tein kanssa paikalla sivu rakennusmestari jotakin omaa, joka on enemmän boolia. Se on hidas menossa, mutta olen nauttia luovan prosessin. |
|
| |||
| |||
| Ensimmäisen vuoden osalta, että on suuri. Kehittää sitä minun mies. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Huonoja uutisia Sony PS3-omistajien | Razer | PC & Console Gaming | 28 | 21. lokakuu 2008 13:22 |
| Miten voin Buld Business järjestelmän hallinta Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3. joulukuu 2007 12:30 |
| VAPAA puoliintumisaika 2 pelejä ATI Radeon Owners! | Robbie | PC & Console Gaming | 2 | 29th Oct 2007 09:57 |
| Dell E520 omistajia beware! | mr_miller | Rautatavaran Chat | 8 | 30. toukokuuta 2007 22:56 |
| Kaikki pienten yritysten omistajat? | quinda | Off Topic Discussion | 2 | 17. marraskuu 2006 05:51 |
| Thread Tools | |
| |