mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Elke bedrijfseigenaars hier?

Reply

Thread Tools
Old 10 apr 2007, 14:05
Administrator Group

Default Elke bedrijfseigenaars hier?

Heeft een van u de eigenaar bent van uw eigen bedrijf?

Momenteel ben ik en zijn het draaien van een jaar.

De omzet is ongeveer 60k per jaar ...

Is dit goed? Persoonlijk denk ik im doet het geweldig voor een 1 jaar oude bedrijf.

Bespreek ..... : p

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 11 apr 2007, 15:20
Lid Fractie

Dat is een groot inkomen. Ik heb een paar familieleden die zelf een aantal winkels, tijden kunt stoer, maar de beloning is groot .. Ik ben van plan op het bezit van een bedrijf later in het leven ..
Old 11 apr 2007, 15:22
Administrator Group

Zijn niet alle inkomsten, hebben op aftrek van kosten, belasting, onderdelen, enz. uit.

Zijn nog steeds meer dan ik kan verdienen in een normale baan, maar is veel harder werken, hebben ook betere vooruitzichten i guess.
Old De 2 juni 2007, 12:09
Lid Fractie

Ik heb mijn eerste stappen in tastbare goederen verkopen in cosmetica en huidverzorging voor de bijzondere zorgen van de vrouwen boven de 25 of 30. Het zal beginnen voornamelijk online. Ik ben langzaam pecking weg op een website.
Old De 2 juni 2007, 12:23
Banned Groep

Dave kan hebben enkele aanwijzingen met betrekking tot de handel kant van het Sage, hoewel geen citaat me dat.

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 3 jun 2007, 07:44
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfeymole View Post
Dave kan hebben enkele aanwijzingen met betrekking tot de handel kant van het Sage, hoewel geen citaat me dat.
Dat is goed om te weten! Op dit moment werk ik aan de inhoud van de site. Sinds cosmetica en huidverzorgingsproducten heeft een sterk visueel, emotioneel, en sensueel ... en ik de neiging om bezorgd te zijn met de details, ik ben bezig met het vervangen van de pagina's die ik heb gemaakt met de site op pagina bouwer met iets van mijn eigen met meer punch. Het is langzaam gaan, maar ik geniet van het creatieve proces.
Old 5 jun 2007, 21:30
Lid Fractie

Voor het eerste jaar, dat is geweldig. Voortbouwen op het mijn man.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Slecht nieuws voor Sony PS3-eigenaars Razer PC & Gaming Console 28 21 okt 2008 13:22
Hoe kan ik Buld Business System, Beheer De Business System? 597 Algemene programmatuurnoot Chat 2 3rd Dec 2007 12:30
GRATIS half life 2 games voor ATI Radeon Eigenaren! Robbie PC & Gaming Console 2 29 okt 2007 09:57
Dell E520 bezitters opgepast! mr_miller Algemeen Hardware Chat 8 30 mei 2007 22:56
Eventuele eigenaren van kleine ondernemingen? quinda Off Topic Discussie 2 17 nov 2006 05:51
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.