![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft een van u de eigenaar bent van uw eigen bedrijf?
Momenteel ben ik en zijn het draaien van een jaar. De omzet is ongeveer 60k per jaar ... Is dit goed? Persoonlijk denk ik im doet het geweldig voor een 1 jaar oude bedrijf. Bespreek ..... : p Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Dat is een groot inkomen. Ik heb een paar familieleden die zelf een aantal winkels, tijden kunt stoer, maar de beloning is groot .. Ik ben van plan op het bezit van een bedrijf later in het leven .. |
|
| |||
| |||
| Zijn niet alle inkomsten, hebben op aftrek van kosten, belasting, onderdelen, enz. uit. Zijn nog steeds meer dan ik kan verdienen in een normale baan, maar is veel harder werken, hebben ook betere vooruitzichten i guess. |
|
| |||
| |||
| Ik heb mijn eerste stappen in tastbare goederen verkopen in cosmetica en huidverzorging voor de bijzondere zorgen van de vrouwen boven de 25 of 30. Het zal beginnen voornamelijk online. Ik ben langzaam pecking weg op een website. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave kan hebben enkele aanwijzingen met betrekking tot de handel kant van het Sage, hoewel geen citaat me dat.
| |||
| |||
| Dat is goed om te weten! Op dit moment werk ik aan de inhoud van de site. Sinds cosmetica en huidverzorgingsproducten heeft een sterk visueel, emotioneel, en sensueel ... en ik de neiging om bezorgd te zijn met de details, ik ben bezig met het vervangen van de pagina's die ik heb gemaakt met de site op pagina bouwer met iets van mijn eigen met meer punch. Het is langzaam gaan, maar ik geniet van het creatieve proces. |
|
| |||
| |||
| Voor het eerste jaar, dat is geweldig. Voortbouwen op het mijn man. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slecht nieuws voor Sony PS3-eigenaars | Razer | PC & Gaming Console | 28 | 21 okt 2008 13:22 |
| Hoe kan ik Buld Business System, Beheer De Business System? | 597 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 3rd Dec 2007 12:30 |
| GRATIS half life 2 games voor ATI Radeon Eigenaren! | Robbie | PC & Gaming Console | 2 | 29 okt 2007 09:57 |
| Dell E520 bezitters opgepast! | mr_miller | Algemeen Hardware Chat | 8 | 30 mei 2007 22:56 |
| Eventuele eigenaren van kleine ondernemingen? | quinda | Off Topic Discussie | 2 | 17 nov 2006 05:51 |
| Thread Tools | |
| |