![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har noen av dere eie din egen bedrift?
| |||
| |||
| Dvs en stor inntekt. Jeg har noen slektninger som eier noen butikker, tider kan bli tøft, men lønn er stor .. Jeg har tenkt på å eie en bedrift senere i livet .. |
|
| |||
| |||
| Det er ikke all inntekt måtte trekke utgifter, skatt, deler etc fra det. Dens fremdeles mer enn jeg kan tjene i en vanlig jobb, men er mye vanskeligere jobb, også har bedre utsikter jeg. |
|
| |||
| |||
| Jeg tar mine første skritt til håndgripelige varer salg i kosmetikk og Hudpleie for de spesielle bekymringer av kvinner over 25 eller 30. Det vil starte hovedsak online. Jeg er sakte pecking unna på et nettsted. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave kan ha noen tips om handel siden av det Sage, men ikke sitere meg på det.
| |||
| |||
| Det er godt å vite! Akkurat nå er jeg jobber med innholdet på området. Siden kosmetikk og Hudpleie har en svært visuell, emosjonell og sensuelle ... og jeg pleier å være opptatt av detaljer, jeg jobber med å erstatte de sidene jeg har gjort med på sidebygger noe av mine egne som har mer kraft. Det er tregt å gå, men jeg liker den kreative prosessen. |
|
| |||
| |||
| For det første året som er flott. Bygge videre på det min mann. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dårlige nyheter for Sony PS3 eiere | Razer | PC & Console Gaming | 28 | 21 oktober 2008 13:22 |
| Hvordan kan jeg Buld Business System, administrere Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 desember 2007 12:30 |
| GRATIS halvdel life 2 spill for ATI Radeon-eiere! | Robbie | PC & Console Gaming | 2 | 29 oktober 2007 09:57 |
| Dell E520 eiere beware! | mr_miller | General Hardware Chat | 8 | 30 mai 2007 22:56 |
| Noen små bedrifter? | quinda | Av Emne Diskusjon | 2 | 17 nov 2006 05:51 |
| Thread Tools | |
| |