![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har någon av er egen din egen verksamhet?
För närvarande är jag och har varit igång ett år. Omsättningen ligger runt 60k om året ... Är detta något bra? Personligen tycker jag im gör stor för ett 1 år gamla företaget. Diskutera ..... : p Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Det var en stor inkomst. Jag har några släktingar som äger några butiker, tider kan bli tufft, men de betalar är bra .. jag tänker på att äga ett företag senare i livet .. |
|
| |||
| |||
| Its not all inkomst, har att göra avdrag för kostnader, skatter, delar etc från den. Dess ännu mer än jag kan tjäna på ett vanligt arbete, men är mycket svårare arbete, har också bättre förutsättningar jag. |
|
| |||
| |||
| Jag tar mina första steg i materiella anläggningstillgångar försäljning i kosmetika och hudvårdsprodukter för de särskilda problem som kvinnor över 25 eller 30. Det kommer att börja i första hand på nätet. Jag långsamt pecking iväg på en webbplats. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dave kan få några tips om handel sidan av det Sage, men inte citera mig på det.
| |||
| |||
| Det är bra att veta! Just nu arbetar jag på webbplatsens innehåll. Sedan kosmetika och hudvårdsprodukter har en mycket visuell, emotionella och sensuella ... och jag brukar göra med information, jag arbetar på att ersätta de sidor som jag gjorde med den på plats sidkonstruktör med något av mina egna som har mer punch. Det är långsamt på väg, men jag gillar den kreativa processen. |
|
| |||
| |||
| För det första året som är stor. Bygga vidare på det som min man. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dåliga nyheter för Sony PS3 ägare | Razer | PC & Console Gaming | 28 | 21 oktober 2008 13:22 |
| Hur kan jag Buld affärssystem, hantera affärssystem? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 12:30 |
| FRI halveringstid 2 spel för ATI Radeon Ägare! | Robbie | PC & Console Gaming | 2 | 29 oktober 2007 09:57 |
| Dell E520 ägare beware! | mr_miller | General Hardware Chat | 8 | 30 maj 2007 22:56 |
| Alla småföretagare? | quinda | Off Topic Discussion | 2 | 17 november 2006 05:51 |
| Thread Tools | |
| |