mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Elke elektriciens hier? Home Bedrading Vraag.

Reply

Thread Tools
Old De 6 mei 2009, 15:09
Lid Fractie

Heyy jongens,

Kind van een vreemde vraag denk ik, maar ik hoopte misschien theres een paar mensen hier met een beetje meer elektrische Know How dan ik.

Ok, dus in principe was het herstel van onze garage, die een reële afstand van het huis. We hebben 30amp amoured ondergrondse kabel loopt van het huis aan. Op zoek naar een ring en de verlichting in de garage, dus ik weet dat ik een stoppenkast voor de veiligheid en het uit te splitsen naar behoren. De macht in de ondergrondse kabel cant echt bekabeld rechtstreeks in de belangrijkste stoppenkast in het huis, maar is het veilig om te draad zij rechtstreeks in de ring als een aansporing? en zo ja, hebben we een zekering op de stimulans te stoppen, te veel macht trekken. ive meest bekabelde het huis ring hoofdbrandblusleidingen, maar dit isnt iets ive ecountered, zodat een advies zou zijn sterk appriecated!

MCTW
Old De 6 mei 2009, 15:58
Moderator Groep

Ik heb net hetzelfde gedaan in een nieuwe workshop.

Van lezing door het grote groene boek van Regs voor me nu, ik begrijp dat u kunt slechts 1 stimulans uit om de aansluiting op de ring, en het moet gaan om een enkele of een dubbele.

Dus je kan niet worden uitgevoerd consument een ander apparaat uit dat de stimulans, althans het is niet gaan liggen binnen de Regs, en geen Sparky gaat certificeren het (te houden binnen deel P). Tenminste ik denk niet dat zij dat zou doen.

De beste optie is om gewoon een kabel van de consument eenheid, of bij gebreke daarvan, als u een ongebruikte electrische kookplaat aansluiting, kunt u dat in uw garage feed.

Ik liep een kabel direct van een van onze consumenten-eenheden, maar nogmaals ik denk dat we hebben 9 consument eenheden in verschillende schuren lol.

Ik veronderstel dat je enige andere optie is om een 13amp gesmolten stimulans op de ring kunt u gemakkelijk toegang, voert u uw consument dit apparaat uit, en zet zij heeft een RCD in.

Echter, je zal worden beperkt tot 13, in de schuur.

Eerlijk gezegd de beste manier en veilige manier om dit te doen is om een 32A MCB in het huis consument eenheid, loopt dat uit op uw stal, dan is dat een consument eenheid met een 63A of wat RCD in de garage, met een 16A MCB voor een radiale socket-circuit en een 6A MCB voor de plafondverlichting.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old De 6 mei 2009, 21:20
Donor Groep

Welke server gezegd, maar ook: 30 ampère is niet erg veel voor een garage. Dat zou betekenen dat u met al uw verlichting en stopcontacten dezelfde feed. Misschien heb je geen gebruik maken van uw garage, zoals ik doe het mijne, maar dertig ampère? mijn kleine cirkelvormige zag vestigt 15. Mijn kleine bitty lucht compressor vestigt ook de 15. PLUS de verlichting. Dus als ik had slechts 30 ampère en ik was het snijden van een raad van bestuur en de compressor schopte op en niet te vergeten de verlichting ...............

Ik zou willen dat een paar circuits althans voor zoiets.

Natuurlijk weer we in taalkundige verschillen lol. Ik heb bedraad ton spul hier in de VS, maar ik heb geen flauw idee wat een "ring" is.
Old 7 mei 2009, 04:39
Donor Groep

Een Ring Main is een term die wordt gebruikt in huishoudelijke huis bedrading.
Normaliter zal zij de norm 13amp stopcontacten. Het heet een ring, omdat de stopcontacten zijn bedraad van de consument en een verdere draad terug naar de consument eenheid na de laatste socket. Elke ring is beoordeeld op 30amps
Dit zorgt voor de belasting kan worden verdeeld in beide richtingen terug, dat hoeft voor zware kabels. Ik denk dat dit circuit kan 7.2kw of therebouts.
Normaal 2.5mm kabel wordt gebruikt ..... en bekabelde deze manier wordt de equvalent van 5mm kabel.

De meeste huizen hier hebben een ring voor beneden, een ring voor de bovenverdieping en misschien een aparte ring voor de keuken. Grotere eigenschappen kan meer. Verlichting is door aparte circuits.

Niet zeker over uw deel van de wereld, maar onze binnenlandse netvoeding is 220/240v

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 7 mei 2009, 04:58
Donor Groep

@ mctw

Zoals serverguy heeft gezegd, u cant run een ring belangrijkste via een stimulans uit een bestaand .... dit zou niet juridisch / veilig.
U moet afkomstig zijn van de belangrijkste verbruiker eenheid, via een reserve fuseway, of past een extra eenheid, indien er geen reservecapaciteit beschikbaar is.
Ook de rating van de gepantserde kabel is belangrijk, omdat deze kunnen komen in verschillende maten. You need to make sure it is vlezig genoeg voor de baan yo in gedachten hebben.

Neem een kijkje hier voor meer info

Bubba Zoals gezegd, het hangt wat u van plan te lopen.
Old 7 mei 2009, 09:25
Donor Groep

Ah, dank Phil. Dat klopt, je Europeanen gebruiken 220. Wij gebruiken 110. Best guess, wat youcall een ring belangrijkste, noemen we een stroomonderbreker van uw beschrijving, dank voor de verduidelijking.

Sorry dat ik stoor mctw, maar ik ben nog steeds bezig om uit het Queens Engels lol.
Old 7 mei 2009, 10:08
Donor Groep

Niet zeker dat juist is Bubba ....... Hier is een afbeelding van een typisch ring:

De kabels aan de consument eenheid zijn beide aangesloten op dezelfde fuseway .... Dit kan een simpe zekering of een stroomonderbreker.
Old 7 mei 2009, 10:10
Moderator Groep

@ Bubba

Het is ook de moeite waard om te beseffen dat je op 110V standaard, we zijn op 230V standaard.

We kunnen stellen een beetje meer dan 3000 watt van een aansluiting, je kunt trekken ongeveer 1500 watt denk ik.

Dus onze 30A leveren is als je 60A leveren op 110V.

En nee, ring belangrijkste is letterlijk hoe de stopcontacten zijn wired up ..

Als het was gewoon de blauwe draad, dan zou het een radiale circuit, Maar voeg in de gele draad en toetreding tot een back-up met de blauwe draad zodra het wordt aan de consument eenheid, het is een ring circuit.

Old 7 mei 2009, 13:35
Lid Fractie

hoera voor de snelle feedback guys!
Ik denk dat ziek te heroverwegen dit idee enigszins. voor nu denk ik ziek doen wat serverguy eerste suggereerde, het draaien van een 13amp gesmolten aansporing van een bestaande ring. 13amp moet betrekking hebben op het naar ik hoop, maar als het waait ziek moeten draad zij rechtstreeks in de centrale stoppenkast, we dont have ieder reserveonderdelen rijstroken in, dus dat is iets proberen te vermijden indien mogelijk!
Ik zie wat je bedoelt maar, over het niet veilig om een ring van een stimulans, de loting zou veel te hoog!
Old 7 mei 2009, 14:40
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mctw View Post
hoera voor de snelle feedback guys!
Ik denk dat ziek te heroverwegen dit idee enigszins. voor nu denk ik ziek doen wat serverguy eerste suggereerde, het draaien van een 13amp gesmolten aansporing van een bestaande ring. 13amp moet betrekking hebben op het naar ik hoop, maar als het waait ziek moeten draad zij rechtstreeks in de centrale stoppenkast, we dont have ieder reserveonderdelen rijstroken in, dus dat is iets proberen te vermijden indien mogelijk!
Ik zie wat je bedoelt maar, over het niet veilig om een ring van een stimulans, de loting zou veel te hoog!
Ik heb niet suggereren deze

Ik zei het moet veilig zijn. Ik zou echt aanraden om het allemaal gecontroleerd worden door een goede elektricien.

Waarom niet gewoon de bedrading naar de stal, zet de consument eenheid etc, maar dan net een 13A stekker aan het uiteinde van de kabel, en steek die in een socket.

Zo a) u verblijf binnen de wet (het is niet genoemd als permanente als het eindigt in een stekker), b) het zal je exact dezelfde hoeveelheid stroom naar de schuur en c) indien u besloten om in de toekomst hoef je alleen maar om een Sparky aan het schietlood in de stoppenkast goed voegen in een nieuwe eenheid als consument goed.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.