![]() |
|
| |||
| |||
| Rush har et nyt album "Slanger & Pile" og de vil være touring i år. Jeg så dem da jeg gik i gymnasiet, men de har ikke lyttet til dem meget seneste. Jeg tror, jeg får albummet. Er der nogen her som bandet? |
|
| |||
| |||
| Jeg plejede at lytte til dem, da jeg var i highschool mig. Jeg havde ikke indset, at de var kommet ud med noget nyt. Jeg vil undersøge det. Jeg har haft dem før, så jeg håber, at deres nye musik er lige så god. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvem den **** er Rush? : D
| |||
| |||
| Rush er en tre stykker rock band fra Toronto. Jeg er ikke sikker på, hvor godt kendte de er i andre lande, men de er populære i Canada og regioner i USA. Jeg har lige haft et kig på Wikipedia, og de siger, at Rush's 23 guld optegnelser og 14 platin (med 3 multi-platin) optegnelser gøre dem til en af de bedst sælgende rock bands i historien, anbringelse femte bag The Beatles, The Rolling Stones, KISS og Aerosmith for de fleste hinanden guld og platin rock album. Jeg har også hørt dem beskrevet uformelt som "den mest succesrige kult rock band" eller noget i den retning. |
|
| |||
| |||
| Tak for oplysende mig Taggart Har du hørt Emerald fra Thin Lizzy, nu det er en klassiker? |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke hørt, at Thin Lizzy sang i lang tid. Det var en god melodi skønt. Jeg havde ikke indset, at Rush blev betegnet som en kult type band. Det var nyt for mig. |
|
| |||
| |||
| Taler om Thin Lizzy, jeg sværger, jeg så dem åbne en koncert i slutningen af 70'erne, men jeg kan ikke huske, hvem der overskrift. Og det har intet at gøre med fester ... Jeg mindes ikke Emerald, ved navn alligevel. Måske ville jeg vide det at høre det. Jeg gjorde som The Boys er tilbage i byen. |
|
| |||
| |||
| Lyt til det en gang mere makker. Det sendte kuldegysninger ned min rygsøjlen. Wicked. http://www.youtube.com/watch?v=yGi-DSATRK8 |
|
| |||
| |||
| Rush Thin Lizzy PAH intet sammenlignet med den vidundere Muse |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du mener det Cannondale Rush, så ja. Mmmm, fuld-sus himlen.