![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Rush on uusi albumi "Snakes & Arrows" ja he ovat farmari tänä vuonna. Olen nähnyt niitä, kun olin lukiossa, mutta ei ole kuunnellut niitä paljon viime aikoina.
Luulen, että saat albumin. Onko kukaan täällä kuten bändi? |
|
|
|||
|
|||
|
Käytin kuunnella niitä, kun olin highschool itseäni. En ollut ymmärtänyt, että ne tulevat ulos mitään uutta. Aion tarkistaa sen. Nautin niistä ennen joten toivon, että heidän uusi musiikki on aivan yhtä hyvä.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kuka **** ovat Rush? : D
|
|||
|
|||
|
Rush on kolmen pala rock-bändi Torontossa. En ole varma, miten hyvin tiedossa ne ovat muissa maissa, mutta ne ovat suosittuja Kanadassa ja alueilla Yhdysvalloissa.
Olen juuri ollut tarkastella Wikipedia, ja he sanovat, että Rush on 23 kultaa kirjaa ja 14 platina (3 multi-platinaa) kirjaa tehdä niistä yksi bestseller rock yhtyeet historiassa saattamisesta viides takana The Beatles, The Rolling Stones, KISS ja Aerosmith useimpien peräkkäistä kultaa ja platinaa rock-albumit. Olen myös kuullut heitä kuvataan epävirallisesti "maailman onnistunut cult rock-bändi" tai jotain.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos valaiseva minulle Taggart
Oletko kuullut Emerald alkaen Thin Lizzy, nyt se on klassikko? |
|
|
|||
|
|||
|
En ole kuullut, että Thin Lizzy kappale pitkään aikaan. Se oli hyvä virittää vaikka. En ollut ymmärtänyt, että Rush oli jäljempänä kultin tyypin bändi. Se oli minulle uutta.
|
|
|
|||
|
|||
|
Puheenollen Thin Lizzy, vannon Näin ne avata konsertti myöhään 70-luvulla, mutta en voi muistaa, kuka headlined. Ja tämä ei ole mitään tekemistä partying ...
En muista, Emerald, jonka nimi joka tapauksessa. Ehkä mä tiedän sen kuulla sen. Tein kuten The Boys Are Back In Town.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kuunnella sen vielä kerran perämies.
Se lähetti puistattaa alas minun selkärangan. Wicked. http://www.youtube.com/watch?v=yGi-DSATRK8 |
|
|
|||
|
|||
|
Rush Thin Lizzy PAH mitään verrattuna siihen ihmeitä ja MUSE
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jos tarkoitatte Cannondale Rush, niin joo.
Mmmm, täysi-sus taivas.
|