![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Rush heeft een nieuw album 'Snakes & Arrows "en ze worden toeren dit jaar. Ik zag ze toen ik op de middelbare school, maar hebben niet geluisterd naar hen veel de laatste tijd.
Ik denk dat ik krijg je het album. Heeft iemand hier net als de band? |
|
|
|||
|
|||
|
Ik gebruikte om te luisteren naar hen toen was ik in de middelbare school zelf. Ik had niet gerealiseerd dat ze zou komen met iets nieuws. Ik zal kijken. Ik genoot voordat dus ik hoop dat hun nieuwe muziek is net zo goed.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Wie de **** zijn Rush? : D
|
|||
|
|||
|
Rush is een drie delige rockband uit Toronto. Ik weet niet zeker hoe goed bekend zijn in andere landen, maar ze zijn populair in Nederland en de regio's van de VS.
Ik had net een kijkje op Wikipedia, en ze zeggen dat Rush de 23 gouden platen en 14 platina (met 3 multi-platina) records maken ze een van de best verkopende rock bands in de geschiedenis, het vijfde achter The Beatles, The Rolling Stones, KISS en Aerosmith voor de meeste opeenvolgende gouden en platina rock albums. Ik heb ook gehoord dat ze informeel omschreven als "de meest succesvolle cultus rockband" of zoiets.
|
|
|
|||
|
|||
|
Bedankt voor mij verhelderend TAGGART
Heb je gehoord van Emerald Thin Lizzy, nu is een klassiek? |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb niet gehoord dat Thin Lizzy nummer in een lange tijd. Dat was een goede tune hoor. Ik had niet gerealiseerd dat Rush was bedoeld als een soort cult-band. Dat was nieuws voor mij.
|
|
|
|||
|
|||
|
Spreken van Thin Lizzy, ik zweer dat ik zag ze een concert in de late jaren'70, maar ik kan me niet herinneren wie kop. En dit heeft niets te maken met feesten ...
Ik kan mij niet herinneren Emerald, door de naam in ieder geval. Misschien weet ik het te horen. Ik heb als The Boys Are Back In Town.
|
|
|
|||
|
|||
|
Luister naar het nog een keer mate.
Zij heeft de rillingen over mijn rug. Wicked. http://www.youtube.com/watch?v=yGi-DSATRK8 |
|
|
|||
|
|||
|
Rush Thin Lizzy PAK niets vergeleken met de wonderen van MUSE
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Als je bedoelt de Cannondale Rush, dan ja.
Mmmm, full-sus hemel.
|