![]() |
|
| |||
| |||
| Rush har et nytt album "Snakes & Arrows" og de vil bli turné i år. Jeg så dem da jeg var på high school, men har ikke hørt på dem mye siste. Jeg tror jeg får albumet. Har noen her som bandet? |
|
| |||
| |||
| Jeg pleide å lytte til dem når jeg var i videregående selv. Jeg hadde ikke innsett at de skulle komme ut med noe nytt. Jeg skal sjekke det. Jeg likte dem før, så jeg håper at deres nye musikken er like bra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvem **** er Rush? : D
| |||
| |||
| Rush er en tre stykke rockeband fra Toronto. Jeg er ikke sikker på hvor godt kjent de er i andre land, men de er populære i Canada og regioner i USA. Jeg hadde en titt på Wikipedia, og de sier at Rush har 23 gull-poster og 14 platina (med 3 multi-platina-poster) gjør dem til et av de mest solgte rock band i historien, plassere femte bak The Beatles, The Rolling Stones, KISS og Aerosmith for de påfølgende gull og platina rock album. Jeg har også hørt dem beskrevet uformelt som "den mest vellykkede kult rockeband" eller noe sånt. |
|
| |||
| |||
| Takk for opplysende meg Taggart Har du hørt Emerald fra Thin Lizzy, nå som en klassiker? |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke hørt at Thin Lizzy sang i lang tid. Det var en god lytter skjønt. Jeg hadde ikke innsett at Rush ble omtalt som en kult type band. Det var aktuelt for meg. |
|
| |||
| |||
| Speaking of Thin Lizzy, jeg sverger jeg så dem åpne en konsert på slutten av 70-tallet, men jeg kan ikke huske hvem headlined. Og dette har ingenting å gjøre med fester ... Jeg kan ikke huske Emerald, ved navn uansett. Kanskje jeg vet at det å høre den. Jeg gjorde som The Boys Are Back in Town. |
|
| |||
| |||
| Lytt til den en gang kompis. Det sendes fryser ned ryggraden. Ond. http://www.youtube.com/watch?v=yGi-DSATRK8 |
|
| |||
| |||
| Rush Thin Lizzy PAH ingenting sammenlignet med underverkene av Muse |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis du mener Cannondale Rush, så ja. Mmmm, full-sus himmelen.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Så mange Fans! | Razer | Bærevesker & Strømforsyning | 29 | 14 mai 2009 14:28 |
| For alle dere Halo fans der ute! | KanoakaVirus | Av Emne Diskusjon | 3 | 19 juni 2008 09:17 |
| Foreta fans kjøres på 100% | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 12 april 2008 15:58 |
| Den beste chassis fans jeg kan få! | Cew27 | CPUer, Hovedkort & RAM | 23 | 12 april 2008 06:55 |
| Vifter som passer i cd-stasjonen bay? | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 9 | 10 april 2008 12:32 |
| Thread Tools | |
| |