![]() |
|
| |||
| |||
| Rush har en nya albumet "Snakes & Arrows" och de kommer att turnera i år. Jag såg dem när jag var i gymnasiet, men har inte lyssnat på dem mycket på sistone. Jag tror jag får den album. Är det någon här som bandet? |
|
| |||
| |||
| Jag brukade lyssna på dem när jag var i highschool själv. Jag hade inte insett att de kommer ut med något nytt. Jag ska kolla upp det. Jag tyckte om dem innan så jag hoppas att deras nya musik är precis lika bra. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vem **** är bråttom? : D
| |||
| |||
| Rush är en tre styck rockband från Toronto. Jag är inte säker på hur kända de är i andra länder, men de är populära i Kanada och regioner i USA. Jag hade en titt på Wikipedia, och de säger att Rush är 23 guld-skivor och 14 platina (med 3 multi-platina) register blir en av de bäst säljande rockband i historien, utsläppande femte bakom The Beatles, The Rolling Stones, KISS och Aerosmith för de flesta följande guld och platina rock album. Jag har också hört dem beskrivs informellt som "den mest framgångsrika cult rockband" eller nåt sånt. |
|
| |||
| |||
| Tack för upplysande mig Taggart Har du hört Emerald från Thin Lizzy, nu som en klassiker? |
|
| |||
| |||
| Jag har inte hört att Thin Lizzy låten på länge. Det var en bra melodi dock. Jag hade inte insett att Rush har kallat en kult typ bandet. Det var nyheter för mig. |
|
| |||
| |||
| På tal om Thin Lizzy, jag svär att jag såg dem öppna en konsert i slutet av 70-talet, men jag kan inte minnas vem som rubriken. Och detta har ingenting att göra med festandet ... Jag minns inte Emerald, med namnet ändå. Kanske jag skulle veta det att höra det. Jag gjorde som The Boys Are Back In Town. |
|
| |||
| |||
| Lyssna på det en gång kompis. Det skickas kårar längs min ryggrad. Wicked. http://www.youtube.com/watch?v=yGi-DSATRK8 |
|
| |||
| |||
| Rush Thin Lizzy PAH ingenting jämfört med underverk MUSE |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om du menar Cannondale Rush, så ja. Mmmm, full-sus himlen.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Så många Fans! | Razer | Cases & Power Supplies | 29 | 14 maj 2009 14:28 |
| För alla er Halo-fans där ute! | KanoakaVirus | Off Topic Discussion | 3 | 19 juni 2008 09:17 |
| Gör fläktar köras på 100% | Cew27 | Cases & Power Supplies | 10 | 12 april 2008 15:58 |
| Det bästa chassi fläktar jag kan få! | Cew27 | Processorer, moderkort & RAM | 23 | 12 april 2008 06:55 |
| Fans som passar in i CD-bay? | Cew27 | Cases & Power Supplies | 9 | 10 april 2008 12:32 |
| Thread Tools | |
| |