vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Kaikki pienten yritysten omistajat?

Reply

Thread Tools
Old 20 lokakuu 2006, 04:44
Jäsen

Onko kukaan täällä käynnissä oman yrityksen? Jos näin on, olen kiva kuulla miten teillä alkanut, mitä tukea teitä oli ja miten teet nyt.

Olen käynnistymisessä oman liiketoiminnan tällä hetkellä - Olen todella tekee hallitus sponsoroituja tietysti, ja jos minä välitän, I'll saada avustusta sen lopussa.

Kurssi on paljon työtä - ja ohjaajia ei vedä mitään iskujaan sinulle liikeidea, ja todellakin luulisi.

Uskon, että jos hyväksymme tämän, se on suuri perusta.
Old 14 marraskuu 2006, 06:10
Administrator Group

Aloitin oman yrityksen noin Ã, Â £ 200.

Meni ja sai joitakin flyerit valokopioituja alas paikallisen toimiston ostoksia ja meni toimitettuna heille itsestään.

Nyt ive kasvaa ammatilliseen flyerit ja on joku muu toimittaa noin 25k kuukaudessa.

Se oli raskasta, mutta kovalla työllä voidaan aloittaa liiketoiminnan mitään.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 marraskuu 2006, 05:51
Jäsen

Olen pitkälti samaa tarinaa kuin Dave alkoi hyvin vähän ja olen yhä täällä 3 vuotta myöhemmin.

Olen ollut hyvin varovainen yksi varovainen ja liiketoiminta on kasvanut tasaisesti, mutta jolla on vankka perusta.

2007 on hyvin jännittävä ja uusia tuotteita ja markkinointi jne.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.