![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Is er iemand hier de werking van hun eigen bedrijf? Zo ja, ik wil graag horen hoe u van start is gegaan, welke ondersteuning u had, en hoe je doet nu. Ik ben het opstarten van mijn eigen bedrijf op dit moment - Ik ben eigenlijk bezig met een overheid gesponsorde natuurlijk, en als ik het pas, ik krijg een subsidie aan het einde ervan. De cursus is heel veel hard werk - de begeleiders niet in trek eventuele stoten over uw business idee, en echt je denkt. Ik denk dat als ik dit, het zal een grote stichting. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik begon mijn bedrijf met ongeveer Ã, Â £ 200.
Ging en kreeg een aantal flyers gefotokopieerde vaststelling van het plaatselijke kantoor winkel en ging een hen mijn zelfvertrouwen. Nu ive groeien tot professionele flyers en hebben iemand anders leveren ongeveer 25k per maand. Het was moeilijk, maar met hard werken kun je beginnen met een bedrijf uit het niets. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ik heb veel hetzelfde verhaal als Dave begon met heel weinig en ik ben hier nog 3 jaar later. Ik ben al heel voorzichtig een voorzichtig en het bedrijf groeide gestaag, maar met een stevig fundament. 2007 zal worden zeer spannend met nieuwe producten en marketing, enz. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Slecht nieuws voor Sony PS3-eigenaars | Razer | PC & Gaming Console | 28 | 21 okt 2008 13:22 |
| Kunt u mij helpen kies een geschikte server voor mijn kleine bedrijf | vishy01234 | Algemeen Hardware Chat | 3 | De 2 juni 2008 19:04 |
| Hoe kan ik Buld Business System, Beheer De Business System? | 597 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 3rd Dec 2007 12:30 |
| Elke bedrijfseigenaars hier? | Hybr! D | Off Topic Discussie | 6 | De 5 juni 2007 21:30 |
| Dell E520 bezitters opgepast! | mr_miller | Algemeen Hardware Chat | 8 | 30 mei 2007 22:56 |
| Thread Tools | |
| |