![]() |
|
| |||
| |||
| Er det noen her som kjører sin egen bedrift? Hvis ja, jeg vil gjerne høre hvordan du kom i gang, hva støtten du hadde, og hvordan du gjør nå. Jeg starter opp min egen virksomhet i øyeblikket - Jeg gjør en regjering sponset selvfølgelig, og hvis jeg pass, jeg får en bevilgning på slutten av det. Kurset er mye hardt arbeid - det veiledere ikke trekke noen slag om din forretningsidé og virkelig gjør du tror. Jeg tror at hvis jeg passerer denne, vil det være en flott fundament. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg startet mitt firma med om, Â £ 200.
Gikk og har noen flyers fotokopieres ned lokale kontor butikk og gikk en levert dem selv. Nå Ive vokse til profesjonell flygeblad og har noen andre levere rundt 25K en måned. Det var hardt, men med hardt arbeid kan du starte en bedrift fra ingenting. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jeg har mye den samme historien som Dave begynte med svært lite og jeg er her fortsatt 3 år senere. Jeg har vært svært forsiktig med en forsiktig og har vokst jevnt, men med et solid fundament. 2007 kommer til å bli veldig spennende med nye produkter og markedsføring etc. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Dårlige nyheter for Sony PS3 eiere | Razer | PC & Console Gaming | 28 | 21 oktober 2008 13:22 |
| Vær kan du hjelpe meg å velge en passende server for en liten bedrift | vishy01234 | General Hardware Chat | 3 | 2 juni 2008 19:04 |
| Hvordan kan jeg Buld Business System, administrere Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 desember 2007 12:30 |
| Eventuelle bedriftseiere her? | Hybr! D | Av Emne Diskusjon | 6 | 5 juni 2007 21:30 |
| Dell E520 eiere beware! | mr_miller | General Hardware Chat | 8 | 30 mai 2007 22:56 |
| Thread Tools | |
| |