![]() |
|
| |||
| |||
| Är det någon här som kör sin egen verksamhet? Om så är fallet, jag vill gärna höra hur du har startat, vilket stöd du har och hur du gör nu. Jag starta min egen verksamhet just nu - jag faktiskt gör en regering sponsras naturligtvis, och om jag passerar, jag får ett bidrag i slutet av den. Kursen är ett mycket hårt arbete - att handledare inte dra några slag om din affärsidé och verkligen få dig att tänka. Jag tror att om jag klara detta, kommer det att vara en stor stiftelse. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag startade mitt företag med om Ã, Â £ 200.
Gick och fick några flygblad fotokopierats ner lokalkontoret butiken och gick en levererat dem mig själv. Nu ive växa till professionella flygblad och har någon annan leverera runt 25k i månaden. Det var svårt, men med hårt arbete kan du starta ett företag från ingenting. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Jag har ungefär samma historia som Dave började med mycket lite och jag är fortfarande här 3 år senare. Jag har varit mycket noga med en försiktig och näringslivet har ökat stadigt, men med en stadig förankring. 2007 kommer att bli mycket spännande med nya produkter och marknadsföring etc. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Dåliga nyheter för Sony PS3 ägare | Razer | PC & Console Gaming | 28 | 21 oktober 2008 13:22 |
| Snälla kan du hjälpa mig att välja en lämplig server för mindre företag | vishy01234 | General Hardware Chat | 3 | 2 juni 2008 19:04 |
| Hur kan jag Buld affärssystem, hantera affärssystem? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 12:30 |
| Varje företagsägare här? | Hybr! D | Off Topic Discussion | 6 | 5 juni 2007 21:30 |
| Dell E520 ägare beware! | mr_miller | General Hardware Chat | 8 | 30 maj 2007 22:56 |
| Thread Tools | |
| |