![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nå vores nedenunder toilet blev blokeret og fuld af lort, så jeg går nedenunder for at finde sin ikke blokeres, og skålene er renset ud, alle i huset benægter alle acusations for at skylle toilettet, og fjernelse af blokering af det, og ingen kan regne ud, hvordan toilettet skylles og rengøres selv. Min teori er toiletpapir blokerer det sortof opløst og vandet til sidst skubbede det ned i røret. Ville dette have været muligt, og i så fald ville der have været en form for flow fra cisterne at rense skålen ud så godt?? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne have været en slags suge skabt omkring u bøje
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis den var fuld af lort og toiletpapir (hvis det er fyldt op til randen), så dens mulige for vægten af det rod, at fordrive en mindre blokering og forsvinder ned i afløbet ende som for rengøring på samme tid i frygter ikke, medmindre det været skylles og tørres
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Det som er sket for mig, det toiletpapir bliver til et punkt, hvor det bare tårer under pres og giver. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kunne være kloak rotter ryddet det fra den anden side
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Phils fik et point ![]() men Yeh id siger, at tid og tryk "Shawshank Redemption!"
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| Sin fantom toilettet renere af gammel London Town
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig, de små blighters er altid klatrer op gennem toiletter. Bedste lade låget ned i fremtiden, og købe et tungt låg!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja jeg altid sætte en bane slab på mine, men nogle af de store, selv i stand til at flytte det! |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| 1TB Ekstern HDD - Flashing Lights - Bad Things Have Happened | Paul4763 | Drives & flytbare medier | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Hvis det aldrig, at Du vil du muligvis ikke mener, at dette | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 31. maj 2009 13:21 |
| Hvad er der sket | Gazmondo | Fællesskabet News & Chat | 6 | 10 februar 2008 18:52 |
| Hvad der skete | KenCastle | General Software Chat | 6 | 30 december 2007 17:29 |
| Thread Tools | |
| |