![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No meidän alakerran wc oli tukossa ja täynnä paskaa, niin minä menen alakertaan löytää se ei ole estetty, ja altaat on puhdistettu pois, kaikki talon kiistää kaikki acusations ja huuhtelu wc ja vapauttamisesta sitä, ja kukaan ei voi selvittää, miten WC huuhdella ja puhdistaa itsensä. Minun teoria on WC-paperi estää se sortof hajonnut ja vesi lopulta vienyt alas putken. Olisiko tämä ollut mahdollista, ja jos näin on, se on ollut jonkinlainen johtuvat vesisäiliö puhdistaa kulhoon niin hyvin? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olisi voinut olla jonkinlainen imu luotu noin u Bend
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se oli täynnä paskaa ja WC-paperi (jos täytetystä RIM) ja sitten sen mahdollista paino sotku on irrottaa pieni tukos ja katoaa alas viemäriputki kuin puhdistus samaan aikaan peloissaan ole, ellei se on huuhdellaan ja pyyhitään
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Tämä tapahtui minulle, että WC-paperi saa siihen pisteeseen, jossa se vain kyyneleitä paineita ja antaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Se voisi olla viemäri rotat poistettu sen toiselta puolelta
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Phils sai kohta ![]() mutta Yeh id sanoa, aika ja paine "Shawshank Redemption!"
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| Sen Phantom wc puhdistaja vanha London Town
__________________ Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Olen samaa mieltä, ne vähän blighters aina kiipeävät kautta wc. Best jätä kansi kiinni tulevaisuudessa, ja ostaa raskas kansi!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| |||
| |||
| Niin olen aina laittaa valmistellaan laatta on minun, mutta jotkut taalaa edes onnistu muuttaa sitä! |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 1TB ulkoinen kiintolevy - Flashing Lights - Bad asioita on tapahtunut | Paul4763 | Drives & Removable Media | 6 | 28 lokakuu 2009 12:55 |
| Jos tämä ei koskaan tapahtunut Olet luultavasti Won't Believe Tämä | Buchanan | Rautatavaran Chat | 14 | 31. toukokuuta 2009 13:21 |
| Mitä tapahtui | Gazmondo | Yhteisön News & Chat | 6 | 10th Feb 2008 18:52 |
| Mitä tapahtui | KenCastle | General Software Chat | 6 | 30 Dec 2007 17:29 |
| Thread Tools | |
| |