![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nou ons toilet beneden was geblokkeerd en vol met stront, dan ga ik naar beneden te vinden zijn niet geblokkeerd en de kommen is schoongemaakt, iedereen in het huis ontkent alle acusations van Vlissingen het toilet en deblokkeren, en niemand kan uitzoeken hoe het toilet gespoeld en gereinigd zelf. Mijn theorie is het toiletpapier blokkeren sortof losgemaakt en het water uiteindelijk schoof het van de buis. Zou dit haalbaar geweest en zo ja, zou er zijn een soort van stroom uit het reservoir aan de bak zo goed schoon? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Could have been een soort zuigkracht van rond de u-bocht
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het vol was van stront en wc-papier (indien gevuld tot aan de rand) daarna het mogelijk om het gewicht van de rotzooi van een lichte verstopping verjagen en verdwijnen van de riolering als voor de reiniging op hetzelfde moment in de vrees van niet, tenzij het is gespoeld en veegde
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Dit omdat er met mij gebeurd, zij het wc-papier wordt op een punt waar het gewoon tranen onder druk en geeft. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Zo kan het riool ratten, klaarden het vanaf de andere kant
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Phils je een punt ![]() maar yeh id zeggen dat tijd en druk 'Shawshank Redemption! "
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| Het spook van de schoonmaker van de oude stad Londen
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Ik ben het, die kleine blighters zijn altijd naar boven klimmen via toiletten. Best laat het deksel dicht in de toekomst, en koopt een zwaar deksel!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| |||
| |||
| Ja ik altijd op een bestrating plaat op de mijne, maar sommige van de groten het zelfs voor elkaar dat bewegen! |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| 1TB External HDD - Flashing Lights - Bad Things Have Happened | Paul4763 | Drives & Removable Media | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Als dit nooit gebeurd aan U zal je waarschijnlijk niet dat dit | Buchanan | Algemeen Hardware Chat | 14 | 31 mei 2009 13:21 |
| Wat is er gebeurd | Gazmondo | Gemeenschap Nieuws & Chat | 6 | 10 feb 2008 18:52 |
| What Happened | KenCastle | Algemene programmatuurnoot Chat | 6 | 30 dec 2007 17:29 |
| Thread Tools | |
| |