![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Våre godt ned toalettet ble blokkert og full av dritt, så jeg går ned for å finne dens ikke blokkeres, og skåler blitt renset ut, alle i huset benekter alle acusations av spyling av toalett og Unblocking det, og ingen kan finne ut hvordan toalettet spyles og rengjøres selv. Min teori er toalettpapir blokkerer den sortof oppløst og vannet til slutt presset det ned røret. Ville dette vært mulig, og hvis så, ville det ha vært en slags flyt fra cisternen å rengjøre bollen ut også? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne ha vært et slags sug opprettet fra rundt u sving
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis den var full av dritt og toalettpapir (hvis det er fylt opp til kanten) og dens mulig for vekten av rotet til å kaste en liten blokkering og forsvinner ned i kloakken røret som for rengjøring på samme tid i dessverre ikke, med mindre det vært spyles og tørket
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Det som skjedde med meg, det toalettpapir kommer til et punkt der det bare tårer under press og gir. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være kloakk rotter fjernet den fra den andre siden
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Phils fikk et punkt ![]() men yeh id si tid og press "Frihetens regn!
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| Its the Phantom toalettet renere av gamle London Town
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Jeg er enig, er de små blighters alltid klatre opp gjennom toaletter. Best la lokket ned i fremtiden, og kjøpe et tungt lokk!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| |||
| |||
| Ja jeg alltid sette en heller skive på min, men noen av de store selv klarer å flytte det! |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| 1 TB ekstern HDD - Flashing Lights - Bad ting har skjedd | Paul4763 | Drivere og flyttbare medier | 6 | 28 oktober 2009 12:55 |
| Hvis dette aldri hendt deg du sannsynligvis ikke tro at dette | Buchanan | General Hardware Chat | 14 | 31 mai 2009 13:21 |
| Hva har skjedd | Gazmondo | Community News & Chat | 6 | 10 februar 2008 18:52 |
| Hva skjedde | KenCastle | General Software Chat | 6 | 30 desember 2007 17:29 |
| Thread Tools | |
| |