mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Nogen her Må garantireparation Arbejde for et af de store pc-selskaber?

Reply

Thread Tools
Old 2. april 2009, 05:03
Ny Medlem Gruppen

Default Nogen her Må garantireparation Arbejde for et af de store pc-selskaber?

Hej Alle,

Jeg tænkte på, hvis nogen af jer her gør enhver form for arbejde for selskaber som Dell, HP, Gateway, Sony etc? Dette kunne være installationsarbejder, garanti-eller reparationsarbejde. Også, Er der nogen har erfaring i plasma / LCD / DLP reparation?

Hvis du har, hvad har du arbejdet for, og hvad var dine erfaringer?

Jeg har arbejdet for Dell i fortiden via et firma kaldet Avid. Jeg arbejder i øjeblikket for et firma kaldet Avid og de er ikke særlig godt.

Kunne nogen venligst fortælle mig, nogen af de service-virksomheder, de arbejder for, som jeg virkelig kunne bruge nogle ekstra indkomst i denne økonomi? Jeg forstår virkelig ikke ønsker at filen for arbejdsløshed.

Thanks a lot!
Old 2. april 2009, 12:30
Ny Medlem Gruppen

Jeg er placeret i det sydøstlige Pennsylvania (Lancaster, York, Harrisburg, Libanon og læsning).
Old 24 april 2009, 18:13
Donor-Gruppen

Prøv en lokal butik og se, hvad der sker.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Min Xbox 360 fik 3 røde ringe og jeg kørte ud af garanti dmetria PC & Console Gaming 1 25 September 2009 16:08
Find et Servere Garantiservice Code (aktiv Code) aresnalfc General Hardware Chat 0 20 august 2009 02:55
Sub for Car - Vil det afkræfte garanti? robina80 Off Topic Discussion 2 21. maj 2009 11:07
Headset Broken - garanti? YRTNEG Lyd, højtalere og MP3-afspillere 3 4 februar 2009 04:15
XP nr. Reparation Valgmulighed jaybob275 Windows-operativsystemer 4 13 november 2008 12:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.