![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alle, Jeg tænkte på, hvis nogen af jer her gør enhver form for arbejde for selskaber som Dell, HP, Gateway, Sony etc? Dette kunne være installationsarbejder, garanti-eller reparationsarbejde. Også, Er der nogen har erfaring i plasma / LCD / DLP reparation? Hvis du har, hvad har du arbejdet for, og hvad var dine erfaringer? Jeg har arbejdet for Dell i fortiden via et firma kaldet Avid. Jeg arbejder i øjeblikket for et firma kaldet Avid og de er ikke særlig godt. Kunne nogen venligst fortælle mig, nogen af de service-virksomheder, de arbejder for, som jeg virkelig kunne bruge nogle ekstra indkomst i denne økonomi? Jeg forstår virkelig ikke ønsker at filen for arbejdsløshed. Thanks a lot! |
|
| |||
| |||
| Jeg er placeret i det sydøstlige Pennsylvania (Lancaster, York, Harrisburg, Libanon og læsning). |
|
| |||
| |||
| Prøv en lokal butik og se, hvad der sker. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min Xbox 360 fik 3 røde ringe og jeg kørte ud af garanti | dmetria | PC & Console Gaming | 1 | 25 September 2009 16:08 |
| Find et Servere Garantiservice Code (aktiv Code) | aresnalfc | General Hardware Chat | 0 | 20 august 2009 02:55 |
| Sub for Car - Vil det afkræfte garanti? | robina80 | Off Topic Discussion | 2 | 21. maj 2009 11:07 |
| Headset Broken - garanti? | YRTNEG | Lyd, højtalere og MP3-afspillere | 3 | 4 februar 2009 04:15 |
| XP nr. Reparation Valgmulighed | jaybob275 | Windows-operativsystemer | 4 | 13 november 2008 12:16 |
| Thread Tools | |
| |