vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Yleiset Foorumit > Off Topic Discussion

Register

Jokainen täällä Takuu korjaus työt Yksi Big PC Yritykset?

Reply

Thread Tools
Old 2 huhtikuu 2009, 05:03
Uusi Jäsen

Default Jokainen täällä Takuu korjaus työt Yksi Big PC Yritykset?

Hello All,

Mietin, jos joku täällä tehdä kaikenlaista työtä yhtiöt kuten Dell, HP, Gateway, Sony jne? Tämä voisi olla asennustyöt takuu työ-tai korjaustöitä. Myös, onko kellään mitään kokemusta plasma / LCD / DLP korjaus?

Jos olet, mitä yritykset olet työskennellyt ja mikä oli teidän kokemuksia?

Olen työskennellyt Dell on aikaisemmin kautta yritys nimeltä Avid. Olen tällä hetkellä työskentelevät niminen yritys Avid ja ne eivät ole kovin hyviä.

Voisiko joku ystävällisesti kertoa minulle, että palveluja tarjoavat yritykset ne toimivat kuin olen voinut todella käyttää joitakin ylimääräisiä tuloja tässä taloudessa? En todellakaan halua tiedoston työttömyyttä.

Kiitos paljon!
Old 2 huhtikuu 2009, 12:30
Uusi Jäsen

Olen sijaitsee Kaakkois-Pennsylvania (Lancaster, York, Harrisburg, Libanonissa ja Reading).
Old 24 huhtikuu 2009, 18:13
Rahoittajien ryhmän

Kokeile paikallinen myymälä ja katso, mitä tapahtuu.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Oma xbox 360 sai 3 punainen soi ja olen juoksi ulos takuu dmetria PC & Console Gaming 1 25 syyskuu 2009 16:08
Etsi Palvelimet Takuu-koodi (asset-koodi) aresnalfc Rautatavaran Chat 0 20th Aug 2009 02:55
Sub auto - aikooko se mitätöi takuun? robina80 Off Topic Discussion 2 21. toukokuuta 2009 11:07
Kuuloke Broken - Takuu? YRTNEG Ääni-, Kaiuttimet & MP3-soittimet 3 4th Feb 2009 04:15
XP N: o korjaus Vaihtoehto jaybob275 Windows-käyttöjärjestelmät 4 13. marraskuu 2008 12:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.