mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Algemene Forums > Off Topic Discussie

Register

Heeft iemand hier Garantie Reparatie werk voor een van de Big PC Bedrijven?

Reply

Thread Tools
Old De 2 april 2009, 05:03
Nieuw Lid Fractie

Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of iemand van jullie hier doen elk soort werk voor bedrijven zoals Dell, HP, Gateway, Sony, enz.? Dit zou kunnen worden installatie werkzaamheden, garantie werk of reparaties. Ook heeft iemand enige ervaring in het plasma / LCD / DLP-reparatie?

Als je hebt, wat bedrijven hebben u gewerkt en wat zijn uw ervaringen?

Ik heb gewerkt voor Dell in het verleden door een bedrijf genaamd Avid. Ik ben momenteel werkzaam bij een bedrijf genaamd Avid en ze zijn niet erg goed.

Kan iemand mij aub vertellen een van de dienstverlenende bedrijven waarvoor zij werken als ik kon echt gebruik wat extra inkomsten in deze economie? Ik wil niet bestand voor werkloosheid.

Thanks a lot!
Old De 2 april 2009, 12:30
Nieuw Lid Fractie

Ik ben gevestigd in Zuid-Oost-Pennsylvania (Lancaster, York, Harrisburg, Libanon en lezen).
Old 24 apr 2009, 18:13
Donor Groep

Probeer een plaatselijke winkel en zie wat er gebeurt.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.