mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > General Forums > Av Emne Diskusjon

Register

Noen her gjøre garantien reparasjonsarbeid for en av de store PC Companies?

Reply

Thread Tools
Old 2 apr 2009, 05:03
New Member Group

Hei Alle,

Jeg lurte på om noen av dere her gjør alle typer arbeid for selskaper som Dell, HP, Gateway, Sony etc? Dette kan være installeringsarbeidet, garanti arbeid eller reparasjoner. Dessuten virker alle har erfaring i plasma / LCD / DLP reparere?

Hvis du har, hva har du jobbet for, og hva er dine erfaringer?

Jeg har jobbet for Dell i fortiden gjennom et firma som heter Avid. Jeg jobber for et selskap kalt Avid og de er ikke veldig bra.

Kan noen vennligst fortelle meg noen av selskapene de arbeider for så kunne jeg virkelig bruke litt ekstra inntekt i økonomien? Jeg virkelig ikke vil filen for arbeidsledighet.

Thanks a lot!
Old 2 apr 2009, 12:30
New Member Group

Jeg ligger i sørøst Pennsylvania (Lancaster, York, Harrisburg, Libanon og Reading).
Old 24 april 2009, 18:13
Donor Group

Prøv en lokal butikk og se hva som skjer.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.