mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Allmänna Forum > Off Topic Discussion

Register

Den här Do garantireparation Arbetet för en av de stora PC-företag?

Reply

Thread Tools
Old 2 april 2009, 05:03
New Member Group

Default Den här Do garantireparation Arbetet för en av de stora PC-företag?

Hej Alla,

Jag undrar om någon av er här göra någon typ av arbete för företag som Dell, HP, Gateway, Sony osv? Detta skulle kunna vara installation, garantiarbete eller reparationer. Dessutom gör någon har någon erfarenhet av plasma / LCD / DLP reparation?

Om du har, vad har du arbetat och vad var dina erfarenheter?

Jag har arbetat för Dell i det förflutna genom ett företag som heter Avid. Jag arbetar för ett företag som heter Avid och de är inte särskilt bra.

Kan någon tala om för mig någon av de tjänster som de arbetar för jag kunde verkligen behöva lite extra inkomster i ekonomin? Jag vill inte filen för arbetslöshet.

Tack så mycket!
Old 2 april 2009, 12:30
New Member Group

Jag är belägen i sydöstra Pennsylvania (Lancaster, York, Harrisburg, Libanon och läsning).
Old 24 april 2009, 18:13
Givargruppen

Prova en lokal butik och se vad som händer.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Min Xbox 360 fick 3 röda ringar och jag sprang ut ur garanti dmetria PC & Console Gaming 1 25 september 2009 16:08
Hitta Servrar Garanti Code (asset-koden) aresnalfc General Hardware Chat 0 20 august 2009 02:55
Sub för bilen - Kommer det att innebära att garantin? robina80 Off Topic Discussion 2 21 maj 2009 11:07
Headset Broken - Garanti? YRTNEG Ljud, Högtalare & MP3 Spelare 3 4 februari 2009 04:15
XP nr Reparation Alternativ jaybob275 Windows-operativsystem 4 13 november 2008 12:16
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.