![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jostain syystä aina, kun olen lähetetty, vastasi, tai vain lukea joku muu virka I olettaa, tämä kaikki oli kaverit ja kun olen ajatellut sitä olin ihmetellä, miksi joka kerta Puhuin joku täällä oletin Puhuinkin kollega NerdMan. Joten heres yksi huutaa: NERDY GIRLS! Shout! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pidä ottaa lääkkeet
| |||
| |||
| Se on aina hyvä pitää mielessä, kun lähettämistä, että ei ainoastaan olemassa eri sukupuolta täällä, mutta monenlaisia etnisiä taustoja. |
|
| |||
| |||
| etiikkaa taustat kyllä, mutta ilman ajattelua, vain olettaa siksi, että stereotyyppi. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| Mitä lääkkeet olet tällä hetkellä? vain vitsailin ~ |
|
| |||
| |||
| Dude tämä on todella vanha olen ei odoteta vastausta jälkeen kaveri. Hei Dave jos luet tämän minulla on kysymys, miten tulevat kaikki minun tyhmiä kysymyksiä pysyä verkossa mutta uudempi, että on tekemistä tietokoneiden saada poistettu jälkeen jonkin aikaa. Jos en tiennyt yhtään paremmin I'd sanoa I'm toistetaan varten idiootti .... jk ... Tiedän, olen idiootti. lol. I'll shut up now. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Meillä on vain poistaa virkaa, jos ne ovat roskapostia.
| |||
| |||
| Voi ok jäähdytetään sitten. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Hei jätkät | benf | Esittele itsesi Täällä | 4 | 15. Joulukuu 2007 09:01 |
| Hei Guys | Josh_wkd | Esittele itsesi Täällä | 3 | 1. Jul 2007 03:48 |
| Thread Tools | |
| |