![]() |
|
| |||
| |||
| Om wat voor reden dan elke keer als ik gepost, antwoordde, of gewoon lezen van iemand anders post ik verondersteld was dit alle jongens en toen ik dacht dat ik was benieuwd waarom elke keer dat ik sprak met iemand hier ben aangenomen Ik was in gesprek met een collega NerdMan. Dus heres een shout out: Nerdy GIRLS! Shout! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Houden met de meds
| |||
| |||
| Het is altijd goed om in gedachten te houden bij het plaatsen dat niet alleen zijn er verschillende geslachten hier maar een breed scala van etnische achtergronden. |
|
| |||
| |||
| etnische achtergronden ja maar met die denken, gewoon omdat uitgegaan van het stereotype. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Wat meds bent u op dit moment? slechts een grapje ~ |
|
| |||
| |||
| Kerel dit is echt oud heb ik niet een antwoord verwachtte, omdat de laatste man. He Dave als je dit leest heb ik een vraag hoe kom al mijn domme vragen verblijf online maar nieuwere op die te maken hebben met computers krijgen na een tijdje. Als ik wist niet beter zou ik zeggen ik ben dat wordt afgespeeld voor de idioot .... jk ... Ik weet dat ik ben gek. lol. I'll shut up nu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| We verwijderen alleen berichten als ze spam.
| |||
| |||
| Oh ok cool dan. |