![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| bestået min grad med udmærkelse, fortjeneste og passerer Jeg var nødt til at ringe op som mit college er ubrugelige, og de fortalte mig over telefonen så jeg får et opkald gerne en halv time siden, at jeg fik min læreplads med Chevron (proces OP) min mor og nan råbte lol hasn't virkelig ramt mig endnu, at trykke på gym i et minut, ben dag lol ill se, hvor glad jeg er, hvis im stadig smilende under mit squats heheh
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Congrats makker.
| |||
| |||
| Tillykke. |
|
| |||
| |||
| cheers gutter!
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| gennemstegt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mange comgats m8y .... alt det hårde arbejde er betalt ud, nu du vil aldrig se tilbage
| |||
| |||
| cheers Fyre kun her til morgen sin virkelig ramt mig lol
__________________ Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! |
|
| |||
| |||
| Godt klaret: D |
|
| |||
| |||
| Brilliant nyheder! Vi har en stjerne i vores midte!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bravo Hr. D. Kom godt i en sondring er ikke at være sniffed på. Du bør føle sig stolt.