![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mijn diploma met onderscheiding, verdienste en passeert i had to ring up als mijn college zijn nutteloos en ze vertelde me over de telefoon vervolgens krijg ik een oproep willen half uur geleden dat ik heb mijn leertijd met Chevron (proces op) mijn moeder en nan huilde lol hasn't really hit me nog, raken de sportschool in een minuut, benen vandaag lol slecht zien hoe blij ik ben als im nog lachend tijdens mijn Squats Heheh
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Congrats mate.
| |||
| |||
| Felicitaties. |
|
| |||
| |||
| cheers guys!
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| well done. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Veel comgats m8y .... al het harde werk vruchten afgeworpen, nu zul je nooit kijken terug
| |||
| |||
| cheers jongens slechts vanochtend haar echt hit me lol
__________________ De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! |
|
| |||
| |||
| Goed gedaan: D |
|
| |||
| |||
| Schitterend nieuws! We hebben een ster in ons midden!
__________________ Ik denk dat ik een handtekening, dus ik besta! Ik denk dat een hoger is heeft mij als een handtekening ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well done de heer D. Getting een onderscheid is niet niks. Je moet trots zijn.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hallo iedereen! Ik ben geïnteresseerd in het ontmoeten van nieuwe mensen in awesome hier. | Scanners | Introduceer jezelf hier | 6 | 27 Jan 2009 09:16 |
| Tamelijk awesome Google ranking! | serverguy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | 10e sep 2008 17:26 |
| Strange / Awesome Gadgets | evilfantasy | Off Topic Discussie | 23 | 16 mrt 2008 12:50 |
| Thread Tools | |
| |