![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| passert mine grad med skillet, fortrinn og passerer Jeg måtte ringe opp som min college er ubrukelig, og de fortalte meg over telefonen så jeg får en samtale som en halv time siden jeg fikk min læretid med Chevron (prosess op) mamma og Nan gråt lol hasn't virkelig slo meg ennå, trykke på treningsstudio i et minutt, ben i dag lol ill se hvor glad jeg hvis im fremdeles smilende under mitt squats heheh
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Congrats kompis.
| |||
| |||
| Gratulerer. |
|
| |||
| |||
| Skål folkens!
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| godt gjort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mange comgats m8y .... alt det harde arbeidet betalte seg, nå vil du aldri se tilbake
| |||
| |||
| jubelropet gutter bare denne morgenen den virkelig slo meg lol
__________________ Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! |
|
| |||
| |||
| Bra: D |
|
| |||
| |||
| Glimrende nyheter! Vi har en stjerne i vår midte!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well done Mr D. Komme skiller ikke skal sniffed på. Du skal føle seg stolt.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hei alle sammen! Jeg er interessert i å møte nye kjempebra folk her inne. | PC | Presenter deg selv her | 6 | 27 januar 2009 09:16 |
| Nokså awesome Google ranking! | serverguy | Community News & Chat | 4 | 10nde sep 2008 17:26 |
| Stange / Awesome Gadgeter | evilfantasy | Av Emne Diskusjon | 23 | 16 mars 2008 12:50 |
| Thread Tools | |
| |