![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| klarat min examen med åtskillnad, meriter och passerar Jag var tvungen att ringa upp som min college är värdelösa, och de berättade för mig per telefon då får jag ett samtal gillar en halv timme sedan jag fick min lärlingsutbildning med Chevron (process op) min mamma och nan grät lol hasn't verkligen slog mig ännu, slå gymmet i en minut, benen idag lol ill se hur lycklig jag om im fortfarande leende under min squats heheh
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grattis kompis.
| |||
| |||
| Gratulationer. |
|
| |||
| |||
| Skål grabbar!
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| bra gjort. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Många comgats m8y .... allt det hårda arbete lönat sig, nu kommer du aldrig se tillbaka
| |||
| |||
| Skål grabbar bara i morse sitt verkligen slog mig lol
__________________ Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! |
|
| |||
| |||
| Bra gjort: D |
|
| |||
| |||
| Lysande nyheter! Vi har en stjärna i oss!
__________________ Jag tror att jag är en signatur därför jag finns! Jag tror att en högre som har mig som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bra gjort Herr D. Få en åtskillnad ska inte snusas på. Du ska känna sig stolt.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hi everyone! Jag är intresserad av att träffa nya awesome människor här. | Datorer | Presentera dig här | 6 | 27 januari 2009 09:16 |
| Ganska häftigt Google ranking! | serverguy | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 10:e sep 2008 17:26 |
| Strange / Awesome Gadgets | evilfantasy | Off Topic Discussion | 23 | 16 mars 2008 12:50 |
| Thread Tools | |
| |