mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Batterier og orkaner

Reply

Thread Tools
Old 13. sep 2008, 18:29
Medlem Gruppen

Default Batterier og orkaner

Jeg bor i Houston, og jeg bare gik ind i en dum orkanen og hele mit kvarter er rodet sammen. træer faldt på min foran plænen, og jeg har ingen magt og interent for atleast 3 dage. im i flygtning i en suberb kvarter, de få, med electrcity. Jeg vil gerne vide, for fremtiden, hvordan jeg kan bruge batteriet til magten min computer, laptop, ECT. ting som dette.
Old 14. sep 2008, 01:49
Donor-Gruppen

Køb en generator.

Mit system: Krlll

Processor (s):
Intel Q9550@4.33Ghz
Bundkort:
Gigabyte GA-EP45-UD3P
RAM Hukommelse:
4x2GB OCZ Platinum PC8500
Grafikkort (r):
Gainward 4870X2 (840 Core 940 MEM)
Lydkort:
Ombord HDA
Harddisk (e):
Et par lol 1650GB samlede
Optisk drev (r):
1xDVD PHILIPS DVD +-RW
Sag / PSU:
Antec 1200/Enermax Infiniti 720W
Køling:
Tuniq Tower 120
Network / Internet:
Dual Gigabit Ethernet
Monitor (s):
Acer 22 "widescreen
Operating System (s):
Vista x64 Ultimate
Old 14. sep 2008, 05:13
Donor-Gruppen

Yea, en generator ville sandsynligvis være din bedste bet, hvis Deres ønsker at bruge din computer etc når strømmen går ned, de fleste UPS (Afbrydelsesfri strømforsyning) enheder ikke giver tilstrækkelig batterilevetid til magten computeren så længe, de hovedsagelig er bare anvendes til at forhindre magt pigge, magt dråber osv., og også lade din computer til at lukke ned sikkert, hvis maskineffekt ikke gå. Nogle server UPS enheder probbaly vare længere, for at forsøge at holde de servere, der kører, mens magten's ud så længe som muligt, men de vil koste tusindvis af dollars. Hvis du kun ønsker at strøm en computer, når strømmen går ned, kan du sikkert få en generator, der vil gøre det for et par hundrede dollars Jeg vil gætte.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Reply

Register

Bogmærker
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.