mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Generelle Fora > Off Topic Discussion

Register

Best Business bankkonto?

Reply

Thread Tools
Old 20. oktober 2006, 10:21
Medlem Gruppen

Default Best Business bankkonto?

Hvad bankkonto bruger du til din virksomhed?

Abbey National gøre nogle 'ingen gebyrer business banking - er du nødt til at deponere Ã, Â £ 50 i din virksomhed-konto, og Ã, Â £ 50 i »reservekonto', hvis du ønsker en af dem, men efter, at der er ingen faste afgifter eller noget, og for et fornuftigt beløb af daglige transaktioner, der er ingen gebyrer.

NatWest gøre fri bank for et år - efter at der er et gebyr, men du får en virksomhed rådgiver, som du kan se at besvare dine spørgsmål, og de tilbyder tjenester som fremmed valuta.

Jeg søger på Lloyds såvel - they're ligner NatWest, men tilbyder 18 måneders gratis bankvirksomhed.

Er der nogen der fik første erfaringer med disse eller andre banker? Hvis ja, hvordan har du fundet dem indtil videre? Hvilket ville du anbefale?
Old 20. oktober 2006, 23:23
Medlem Gruppen

Jeg tror ikke, jeg vil bruge Lloyds TSB når jeg får en PayPal konto, de gav mig fri lån beskyttelse, da jeg fandt ud af et lån, så jeg fandt ud af jeg skulle betale for det, og de løj om alt jeg ville have til at betale tilbage . Da jeg blev afskediget Jeg fandt ud af at beskytte, og de tvang mig til at udfylde 6 ansøgninger for at få det, og det tog 4 måneder i alt con.
Old 21. oktober 2006, 10:33
Medlem Gruppen

Ouch, ked af at høre om dine problemer.

Når det er sagt, af lyde fra det du gjorde få noget tilbage fra beskyttelse? Jeg var i en lignende situation med Barclays efter miste et job et par år tilbage, og betalingen beskyttelse Jeg fandt ud af ikke dække mig for tabet af mit job (lang historie, men det væsentlige Barclays oplevede det som mig at forlade mit job voluntarilly , selv om alle andre (herunder JSA mennesker) har accepteret at jeg blev afskediget).

Lån er en klæbrig område og betaling beskyttelse er næsten altid en con i en eller anden måde. Hvordan har Lloyds været sammen med din nuværende konto, eller vil du ikke have en med dem?
Old 21. oktober 2006, 10:40
Medlem Gruppen

Min normale konto er blevet fine ikke fik en virksomhed en endnu Jeg ved jeg er nødt til at sortere en ud, før de opfinde en politik bare for mig.
Old 21. oktober 2006, 11:48
Medlem Gruppen

Thats godt at høre! Jeg håber du får en virksomhedskonto sorteret. Jeg har haft en masse bøvl med mine - synes de at have en masse ID disse dage, og tager lang tid at komme tilbage til dig: (

Held og lykke!
Old 21. oktober 2006, 11:55
Medlem Gruppen

Jeg bruger Halifax, men jeg ikke har en privat konto bare en normal nuværende konto. Hvad er forskellen mellem en privat konto og en normal en? Får du mere interesse eller noget?
Old 21. oktober 2006, 12:18
Medlem Gruppen

Business regnskaber kan have flere underskrifter, før midlerne kan tilgås. De kan have et checkhæfte og betalingskort / kreditkort, der er i navnet på den virksomhed i stedet for i en persons navn.

De har også faciliteter til ting som internationale transaktioner (med lavere gebyrer end personlige bankkonti) og mulighed for at tage kreditkort.

Virkeligheden er der ikke meget forskel, hvis du ikke har brug for den slags ting. For mange mindre virksomheder, den største fordel af at have en privat konto er, at du holder erhvervslivet og personlige konti adskilt derfor at gøre det lettere at gøre dine konti ved udgangen af året.
Old 21. oktober 2006, 12:22
Medlem Gruppen

Ah, der er et godt udgangspunkt der, om at holde personlige & forretningstransaktioner adskilt. Jeg tror jeg er ok med, at på det tidspunkt, som jeg har et overskud & tatopgørelsen i et regneark format. Så jeg bare registrere alle transaktioner i der, og jeg kan se, hvad der er sket / mistet osv.
Old 21. oktober 2006, 12:37
Medlem Gruppen

Hehe, rart at høre nogen organiseret:)

Jeg er forfærdeligt om at holde stuff ajour i øjeblikket. Jeg var holde minutiøse optegnelser, men jeg fandt, at softwaren var jeg bruger ikke var op til jobbet, og når jeg besluttet at ændre ansøgninger Jeg fik slap igen: (

Jeg håber at få en konto sorteret hurtigt, så jeg i det mindste kan føle sig trygge i at kunne referere til udtalelser, hvis tingene bliver uorganiseret.
Old 22 oktober 2006, 16:23
Medlem Gruppen

Vi plejede at være med HSBC, blot flyttes over til NatWest. Ikke var tilfreds med HSBC kundeservice.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvordan kan jeg Buld Business System, Administrer Business System? 597 General Software Chat 2 3 december 2007 12:30
God Business web vært alexderwolf Web Design, Hosting & SEO 2 8 juni 2007 12:21
Enhver virksomhedsejere her? Hybr! D Off Topic Discussion 6 5. jun 2007 21:30
Business steder at leje på 15-16 kstar Off Topic Discussion 12 4 juni 2007 23:48
Hvad synes du om mit nye flyer for min reparation virksomhed? Hybr! D Off Topic Discussion 8 26. sep 2006 12:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.