![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Mitä pankkitilille teillä käyttää yrityksesi? Abbey National tehdä jotain "ei palkkiot liiketoiminnan pankkipalvelut - sinun täytyy tallettaa Ã, Â £ 50 business-tilin, ja Ã, Â £ 50 että" varaus huomioon ", jos haluat, yksi niistä, mutta sen jälkeen on ei ole pysyvä maksuja tai mitään, ja järkevä määrä päivittäisessä liiketoimia ei ole maksuja. Natwest tehdä vapaa pankki yhdellä vuodella, - sen jälkeen on maksu, mutta saat yritysneuvoja, että näet vastata kysymyksiin, ja ne tarjoavat palveluja kuten valuuttatilejä. Olen katsot Lloyds kuin hyvin - ne muistuttavat Natwest, vaan tarjoavat 18 kuukauden vapaa pankkitoimintaa. Onko kukaan saanut ensi käden kokemusta näistä tai muut pankit? Jos näin on, miten olette löytäneet ne tähän mennessä? Mikä te suosittelette? |
|
| |||
| |||
| En usko, että aion käyttää Lloyds TSB kun saan paypal huomioon he antoivat minulle vapaat lainaturvavakuutus kun otti lainan sitten sain selville, olin maksaa sen ja ne valehteli siitä Yhteensä I olisi maksettava takaisin . Kun olin irtisanomisajankohdastaan otin pois suojelua ja he pakottivat minut täyttää 6 hakemukset saada se ja se kesti 4 kuukautta yhteensä con. |
|
| |||
| |||
| Auts, pahoillani siitä sinulle ongelmia. Se sanoi, että kuulostaa sen teit saada jotain takaisin suojelua? Olin vastaavassa asemassa Barclays jälkeen menettää työpaikan muutama vuosi sitten, ja maksu suojeluun I otti eivät koske minua menetys työstäni (pitkä tarina, mutta lähinnä Barclays näki sen minulle jättää minun tehtäväni voluntarilly , vaikka kaikki muut (mukaan lukien JSA ihmiset) hyväksytty, että olin irtisanottuihin). Lainat ovat tahmea, ja maksu suojelu on lähes aina con tavalla tai toisella. Miten Lloyds ollut nykyisen tilisi, tai sinulla ei ole yksi niistä? |
|
| |||
| |||
| Oma normaali tili on sakko ei saanut Business One vielä Tiedän I'll on ratkaistava yhdessä ennen kuin he keksivät politiikkaa juuri minulle. |
|
| |||
| |||
| Että hyvä kuulla! Toivon, että saat liiketoiminnan huomioon LAJITTELE. Olen ollut paljon hässäkkää minun - ne näyttävät haluavan paljon ID näinä päivinä, ja kestää iät saada takaisin sinulle: ( Onnea! |
|
| |||
| |||
| Käytän Halifax, mutta minulla ei ole liiketoimintaa huomioon vain normaalia vaihtotaseeseen. Mitä eroa yrityksen tilille ja tavanomaisen yhden? Haluatko saada lisää kiinnostusta tai jotain? |
|
| |||
| |||
| Liikekirjanpito voi olla useita allekirjoituksia vaaditaan, ennen kuin varoja voidaan käyttää. Niillä voi olla sekki ja kirjojen debet / luottokortti, joka on nimi liiketoiminnan sijaan on henkilöiden nimi. Heillä on myös tilat asioita kuten kansainvälisten liiketoimien (pienempiä maksuja kuin henkilökohtaiset pankkitilit) ja laitoksen ottaa luottokortteja. Oikeasti ei ole mitään eroa, jos et tarvitse näitä asioita. Saat paljon pienempien yritysten kohdalla suurin etu on, että liiketoiminta huomioon, että olette pitää yritys-ja henkilökohtaisia tilejä erillinen siis helpompi tehdä tiliesi lopussa vuoden. |
|
| |||
| |||
| Ah, että on hyvä kohta on noin pitämällä henkilökohtaista & liiketoimet erillään. Olen ok kanssa, että tällä hetkellä, koska minulla on voitto ja tappio huomioon laskentataulukon muodossa. Joten minä vain kirjattava kaikki liiketoimet siellä ja näen, mitä on tapahtunut / menettänyt jne. |
|
| |||
| |||
| Hehe, mukava kuulla jonkun järjestäytyneen:) Olen kauhean noin pitää tavaraa ajan tällä hetkellä. Olin pitää huolellista kirjaa, mutta olen todennut, että ohjelmisto olin käyttäen ei ollut tehtäviensä tasalla, ja kun olin päättänyt vaihtaa sovelluksia sain lax uudelleen: ( Olen haluavat saada tilin LAJITTELE pian, jotta voin ainakin olla varmoja siitä, että ne voivat palata lausuntoja, jos asiat saada hajanaiseksi. |
|
| |||
| |||
| Meillä oli tapana olla HSBC, vain siirtynyt Natwest. Ei ollut tyytyväinen HSBC asiakaspalveluun. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten voin Buld Business järjestelmän hallinta Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3. joulukuu 2007 12:30 |
| Good Business Web hosts | alexderwolf | Web Design, Hosting & SEO | 2 | 8. Jun 2007 12:21 |
| Kaikki yrittäjät täällä? | Hybr! D | Off Topic Discussion | 6 | 5th Jun 2007 21:30 |
| Business paikkoja, vuokraus klo 15-16 | kstar | Off Topic Discussion | 12 | 4th Jun 2007 23:48 |
| Mitä mieltä olette minun uusi flyer minun korjaus liiketoimintaa? | Hybr! D | Off Topic Discussion | 8 | 26. Sep 2006 12:11 |
| Thread Tools | |
| |