![]() |
|
| |||
| |||
| Wat bankrekening gebruikt u voor uw bedrijf? Abbey National doen sommige 'geen kosten' business banking - u moet deponeren Ã, Â £ 50 in uw zakelijke account, en Ã, Â £ 50 in de 'reserve-account' als u wilt dat een van deze, maar daarna zijn er geen vaste lasten of iets, en voor een redelijk bedrag van de dagelijkse transacties zijn er geen vergoedingen. Natwest doen gratis bankieren voor een jaar - na dat er sprake is van een vergoeding, maar u krijgt een bedrijfsadviseur die u kunt bekijken om uw vragen te beantwoorden, en ze bieden diensten zoals vreemde valuta rekeningen. Ik ben op zoek bij Lloyds en - ze lijken op Natwest, maar biedt 18 maanden gratis bankieren. Heeft iemand je de eerste hand ervaring met deze of andere banken? Zo ja, hoe heb je ze zo ver? Welke zou u adviseren? |
|
| |||
| |||
| Ik denk niet dat ik zal gebruiken Lloyds TSB wanneer ik een paypal account ze gaf me lening bescherming toen ik nam een lening toen ik ontdekte was ik betalen voor haar en ze heeft gelogen over de totale Ik had terug te betalen . Toen ik werd ontslagen Ik nam de bescherming en ze dwong mij in te vullen 6 toepassingen te krijgen en het duurde 4 maanden een totaal con. |
|
| |||
| |||
| Ouch, sorry te horen over je problemen. Dat gezegd zijnde, door de geluiden van het je deed iets terug van de bescherming? Ik was in een vergelijkbare positie met Barclays na verlies van een baan een paar jaar terug, en de betaling bescherming Ik heb geen betrekking had op mij voor het verlies van mijn werk (lang verhaal, maar in wezen Barclays zag het als ik het verlaten van mijn werk voluntarilly , hoewel iedereen (met inbegrip van de GCA personen) aanvaard dat ik was ontslagen). Leningen zijn een kleverige gebied, en de betaling bescherming is bijna altijd een contract op een of andere manier. Hoe hebben Lloyds is met uw huidige account, of hebt u niet een van hen? |
|
| |||
| |||
| Mijn normale account is geldboete niet hebben van een bedrijf een maar ik weet dat ik je moet een soort voordat zij een beleid alleen voor mij. |
|
| |||
| |||
| Dat is goed te horen! Ik hoop dat je een zakelijke rekening gesorteerd. Ik heb er een hoop gedoe met de mijne - ze lijken te willen veel ID deze dagen, en neemt leeftijden om terug te gaan naar je: ( Succes! |
|
| |||
| |||
| Ik gebruik Halifax, maar ik heb geen zakelijke account gewoon een normale lopende rekening. Wat is het verschil tussen een zakelijke rekening en een normale? Krijg je meer interesse of zoiets? |
|
| |||
| |||
| Business-rekeningen kan meerdere handtekeningen nodig zijn voordat de middelen kan worden geraadpleegd. Ze kunnen een chequeboek en debit / credit card is in de naam van het bedrijf in plaats van in een personen naam. Ze hebben ook faciliteiten voor dingen zoals internationale transacties (met een lagere vergoeding dan persoonlijke bankrekeningen) en de inrichting te nemen creditcards. Echt er is niet veel verschil als je het niet nodig deze dingen. Voor veel kleinere bedrijven, het belangrijkste voordeel van het hebben van een zakelijke rekening is dat u zich houden zakelijke en persoonlijke accounts apart dus waardoor het makkelijker te maken uw rekeningen aan het eind van het jaar. |
|
| |||
| |||
| Ah dat is een goed punt daar, over het houden van persoonlijke en zakelijke transacties van elkaar te scheiden. Ik denk dat ik ben ok met die op het moment als ik een winst-en verliesrekening in een spreadsheet formaat. Dus ik gewoon alle transacties daar en ik kan zien wat is gedaan / verloren enz. |
|
| |||
| |||
| Hehe, leuk om te horen van iemand georganiseerd:) Ik ben vreselijk houden stuff up-to-date op het moment. Ik was te houden nauwgezet bij, maar ik vond dat de software heb ik gebruik gemaakt van niet tot de taak, en toen heb ik besloten om de aanvragen kreeg ik laks weer: ( Ik hoop om een account gesorteerd snel, zodat ik kan in ieder geval vertrouwen in te kunnen verwijzen naar uitspraken als het ongeorganiseerd. |
|
| |||
| |||
| Wij gebruikt te worden met HSBC, Net verhuisd naar Natwest. Was niet blij met HSBC klantenservice. |