![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hva bankkonto bruker du for din bedrift?
Abbey National gjøre noe "ingen gebyrer forretningsprosessforvaltning banktjenester - du trenger å sette Ã, Â £ 50 i bedriften din, og Ã, Â £ 50 i" reserve-konto hvis du ønsker en av disse, men etter at det er ingen stående beløp eller noe, og for en fornuftig antall daglige transaksjoner er det ingen avgifter. Natwest gjøre gratis banktjenester i ett år - etter at det er en avgift, men du får en forretningsrådgiver at du kan se til å svare på spørsmål, og de tilbyr tjenester som valuta kontoer. Jeg ser på Lloyds i tillegg - de er lik Natwest, men tilbyr 18 måneder gratis banktjenester. Har alle fått første erfaring av disse eller andre banker? Hvis ja, hvordan har du funnet dem så langt? Hvilken vil du anbefale? |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror ikke jeg skal bruke Lloyds TSB når jeg får en PayPal-konto de ga meg gratis lån beskyttelse når jeg tok opp et lån da jeg fant ut var jeg betale for det, og de har løyet om alt jeg måtte betale tilbake . Da jeg ble lagt på tok jeg ut beskyttelse, og de tvang meg til å fylle ut 6 søknader for å få det, og det tok 4 måneder totalt con.
|
|
|
|||
|
|||
|
Au, beklager å høre om dine problemer.
Når det er sagt, etter lydene av det du gjorde få noe tilbake fra beskyttelse? Jeg var i en tilsvarende stilling med Barclays etter å ha mistet jobben for noen år tilbake, og betalingen beskyttelse jeg tok ut ikke dekke meg for tap av jobben min (lang historie, men i hovedsak Barclays så det som meg forlate jobben min voluntarilly , selv om alle andre (inkludert JSA personer) akseptert at jeg ble gjort overflødig). Lån er en klebrig, og betalingen beskyttelse er nesten alltid en con i en eller annen måte. Hvordan har Lloyds blitt med gjeldende konto, eller har du ikke ha en med dem? |
|
|
|||
|
|||
|
Min normal din er fine ikke fikk bedriften en enda jeg vet at jeg må sortere en ut før de oppfinne en politikk bare for meg.
|
|
|
|||
|
|||
|
Det er godt å høre! Jeg håper du får en forretningskonto sortert. Jeg har hatt mye å slite med mine - de synes å ha en masse ID i disse dager, og ta aldre til å komme tilbake til deg: (
Lykke til! |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg bruker Halifax, men jeg har ikke en konto bare en normal gjeldende konto. Hva er forskjellen mellom en virksomhet konto og en normal en? Vil du få mer interesse eller noe?
|
|
|
|||
|
|||
|
Virksomheten kan ha flere signaturer før midlene kan benyttes. De kan ha en sjekk boken og belastning / kredittkort som er i navnet på bedriften i stedet for i en persons navn.
De har også fasiliteter for ting som internasjonale transaksjoner (med lavere avgifter enn personlige bankkontoer) og for å ta kredittkort. Egentlig er det ikke mye forskjell hvis du ikke trenger den slags ting. For mange mindre virksomheter, det viktigste fordelen med å ha en konto er at du holder virksomheten og personlige kontoer separate derfor gjør det enklere å gjøre dine konti ved utgangen av året. |
|
|
|||
|
|||
|
Ah det er et godt poeng der, om å holde personlige & forretningstransaksjoner separat. Jeg tror jeg er ok med det akkurat nå som jeg har en gevinst og tap konto i et regneark-format. Så jeg posten alle transaksjoner i det og jeg kan se hva som er gjort / mistet etc.
|
|
|
|||
|
|||
|
Hehe, hyggelig å høre noen organisert:)
Jeg er fryktelig å holde ting oppdatert for øyeblikket. Jeg holder grundig poster, men jeg syntes at programvaren jeg brukte var ikke opp til jobb, og da jeg bestemte meg for å endre programmene jeg fikk lax igjen: ( Jeg håper å få en konto sortert snart slik at jeg kan minst føle deg trygg på å kunne se tilbake til utsagn om ting får disorganised. |
|
|
|||
|
|||
|
Vi pleide å være med HSBC, nettopp flyttet over til Natwest. Var ikke fornøyd med HSBC kundeservice.
|