![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well I dont normalt gør ting som dette, men disse gutter fortjener det. De kæmpede og døde gennem begge verdenskrige sammen med vores egne soldater kæmper for det britiske folk og for dronning & land. De har også tjent i Hong Kong, Malaysia, Borneo, Cypern, Falklandsøerne, Kosovo og nu i Irak og Afghanistan og regeringen nægter at give dem den ret, de fortjener, i stedet de lad hader prædikanter og terrorgrupper ophold i vores land, mens de fleste af disse tapre lads er slået væk. Hjælp yde et bidrag ved at underskrive andragende til hjælpe Ghurka's opnå de rettigheder, de fortjener -- Den Gurkha Justice Campaign Bedre at dø end være en kujon - Det Ghurka Motto
|
| |||
| |||
| Vi har haft nogle af de samme spørgsmål over her, men heldigvis tror jeg, at alle har omsider fået deres velfortjent plads i historiebøgerne, og som er anerkendt for deres mod til at holde ikke kun USA sikre, men at hjælpe vores allierede i krigen gange. Det er en pokkers skam, at nogle mennesker er så uvidende når det kommer til race spørgsmål. Jeg er ikke perfekt langt men når historier som denne kommer langs skulle man tro, alle med en ounce af menneskeheden ville være i stand til at gøre det rigtige. Jeg håber, at de får de rettigheder, de fortjener. De er den dag i dag jagt og finde medlemmer af det tredje rige. Hvorfor ikke søge at bringe retfærdighed til de gode såvel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Excellent post. Helt ærligt, det er en skændsel. Underskrives.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep ... tak for udstationering dette ...... alle underskrevet.
| |||
| |||
| Undertegnet too. Glad nogen indsendt dette, og at andragendet blev påbegyndt i første omgang. Gjort mig meget da jeg hørte.Disse fyre er næsten den bedste / mest frygtede regiment i verden (Kun slået af SAS), så hvorfor ---- gøre de har mindre ret i vores land end alle disse polske rengøringsassistenter og bygherrer??! Må ikke få mig forkert, jeg er ikke racist om polakker, jeg boede sammen med dem at være her, men jeg mener blot, det Gurkhas bør også, hvis ikke så er det bare dobbeltmoral, og latterligt dem på det. Vi har en kæde af tre Gurkha Restauranter nærliggende (One i min by og 2 i nearish byer), som jeg har altid elsket at besøge de fødevarer, stor og de har den mest ægte form ansatte, jeg nogensinde har kendt i en restaurant. Jeg vil helt klart være at besøge endnu oftere nu.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Wow, det Gurkha's er legendariske for deres ferociousness i kamp og loyalitet. Jeg har meget ked af at høre, at det, der sker. |
|
| |||
| |||
| Mit vigtigste spørgsmål er, at de er en af dronningens egne regimenter! Hvordan kan det sunde "Oh yeah jeg arbejdede for dronningen, og det gjorde en blodig godt stykke arbejde, men na Jeg er ikke tilladt britisk statsborgerskab" Skør.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| underskrevet, sine vanvittigt! De fortjener det mere end nogle mennesker måske! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Underskrevet og bravo for at sætte det på her. Jeg tror, dens en skandale, at de ikke får lov til at bosætte sig her, hvis en mand er villig til at kæmpe og dø for beboerne i UK så mener jeg, at det mindste, vi kan gøre, er at give ham lov til at leve resten af sine dage med hans kære i det land, han kæmpede for. Min far kæmpede under WW2 i Fjernøsten og kom på tværs af mange af disse fine mænd og har lutter ros for deres mod og dygtighed i kamp, han har også underskrevet andragendet
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Så gjorde minen rødme, sagde, at de var de tapreste mennesker, han gerne nogensinde kendt, hvis ikke bare "helvede crazy!" Hver gang jeg ser noget om dette på et websted eller TV det får mig likvideres .. ![]() Enhver blot tage 10 sekunder til at underskrive det. Hvis du har Facebook theres også en gruppe af de samme mennesker, som en del af andragendet. http://www.facebook.com/home.php? # / g. .. 406 & ref = search Det vil tage dig en meget lille del af dit liv, men kunne gøre theres langt gladere for evigt.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Poker Retlige Needed | JDF569 | Virus, Spyware & Sikkerhed | 2 | 13. maj 2009 03:13 |
| Æbler 'svar på Vista annoncekampagne | evilfantasy | Off Topic Discussion | 20 | 22 oktober 2008 10:15 |
| Thread Tools | |
| |