![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No I dont yleensä tavaraa kuten tämä, mutta nämä kaverit ansaitsevat sen. He taistelivat ja kuolivat kautta molempien maailmansotien rinnalla omat sotilaat taistelevat Britannian kansa ja kuningatar & country. He ovat myös Hong Kong, Malesia, Borneo, Kypros, Falklandin, Kosovossa ja nyt Irakissa ja Afganistanissa, ja hallitus kieltäytyy antamasta heille oikeuksia he ansaitsevat, sen sijaan he päästivät Vihaan Preachers ja terrorismin jäämään maamme, kun taas suurin osa Nämä urheat pojat ovat kääntyi pois. Ohje tee bittinen allekirjoittamalla vetoomuksen auttaa Ghurka n saada ne oikeudet, jotka he ansaitsevat -- The Gurkha oikeus-kampanja Parempi kuolla kuin olla pelkuri - The Ghurka Motto
|
| |||
| |||
| Meillä on ollut joitakin samoja asioita täällä, mutta onneksi uskon, että kaikki on vihdoin saanut heidän ansainneen paikkansa historian kirjoja ja tunnustetaan heidän rohkeudestaan pitää paitsi Yhdysvalloissa turvallinen mutta auttaa liittolaisia sodan aikoina. Se on hiton sääli, että jotkut ihmiset ovat niin tietämättömiä, kun se tulee rotuun kysymyksiä. En ole täydellinen ylivoimaisesti mutta kun tarinoita tältä pärjätä luulisi kenenkään kanssa tippaakaan ihmiskunta voisi tehdä oikein. Toivon, että he saavat ne oikeudet, jotka he ansaitsevat. Ne ovat tämän päivän metsästys ja löytää jäseniä Kolmannessa valtakunnassa. Miksei pyritään saattamaan oikeutta hyviä tyyppejä myös. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Erinomainen postitse. Suoraan sanottuna se on häpeällistä. Allekirjoitettu.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep ... kiitos lähettämistä tämän ...... kaikki allekirjoitettu.
| |||
| |||
| Allekirjoitettu liikaa. Glad joku lähetetty, ja että vetoomuksen oli aloittanut ensimmäisen paikassa. Tehneet minulle hyvin koska olen kuullut.Ne kaverit ovat lähes paras / kaikkein pelätyin rykmentti on maailman (Ainoastaan pahoinpideltiin jonka SAS) niin miksi ---- heillä on vähemmän oikeassa maamme kuin kaikki nämä Puola siivoojat ja rakentajia?! Älkää ymmärtäkö minua väärin, en ole rasisti noin puolalaisia, I'm fine, joilla heidät täällä, mutta olen vain sitä mieltä, että Gurkhas olisi liikaa, jos ei sitten se on vain kaksinaismoraalia, ja naurettavaa kuin tähän. Meillä on ketjun kolmen Gurkha Restaurants nearby (Yksi minun kaupungin ja 2 nearish kaupungeissa), jonka olen aina rakastanut käymään, elintarvikkeiden suuri ja ne ovat kaikkein aidosti luontoissuorituksina henkilöstön olen koskaan tuntenut missään ravintolassa. Aion ehdottomasti vierailee jopa useammin nyt.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Vau, että Gurkha n on legendaarinen niiden ferociousness taistelussa ja uskollisuus. Olen erittäin pahoillani siitä, että näin tapahtuu. |
|
| |||
| |||
| Tärkein asia on se, että ne ovat yksi Queen omien regiments! Miten tuo ääni "Oh yeah Työskentelin Queen ja teki verisen hyvää työtä, mutta na En ole sallittua Britannian kansalaisuus" Hullu.
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| allekirjoitettu, sen hullu! he ansaitsevat sitä enemmän niin kuin jotkut ihmiset saattaisivat! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Allekirjoitettu ja hyvin tehty laskemisesta sitä täällä. Mielestäni se on todella häpeällistä, että niiden ei saa asettua tänne, jos mies on valmis taistelemaan ja kuolemaan asukkaiden Yhdistyneen kuningaskunnan mielestäni vähintä, mitä voimme tehdä, on antaa hänen elää ulos hänen jäljellä olevaksi päivää hänen rakkaansa maan taisteli. Isäni taisteli aikana WW2 vuonna Kaukoidän ja sai monet näistä sakko miesten ja on vain kehua heidän rohkeudestaan ja taitoa torjua hän on myös allekirjoittanut vetoomuksen
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily. ![]() My System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Joten ei kaivoksen punastua, sanoi, että he olivat urheimmille ihmiset hän koskaan tuntenut, jos sitä ei ole vain "jumala hemmetin hullu!" Joka kerta, kun näen jotain tämän sivuston tai TV se saa minut purkautuen .. ![]() Kaikki vain 10 sekuntia allekirjoittaa sen. Jos sinulla on Facebook Theres myös ryhmä samat ihmiset, jotka ovat osa vetoomus. http://www.facebook.com/home.php? # / g. .. 406 & ref = search It'll sinut hyvin pieni osa elämääsi, mutta voisi tehdä Theres paljon onnellisempi ikuisesti.
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Poker oikeus Needed | JDF569 | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 2 | 13. toukokuuta 2009 03:13 |
| Omenat vastaus Näköala mainoskampanjani | evilfantasy | Off Topic Discussion | 20 | 22. lokakuu 2008 10:15 |
| Thread Tools | |
| |