![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well I dont meestal dingen zoals dit, maar deze jongens verdienen. Ze vochten en stierven door beide wereldoorlogen, naast onze eigen soldaten vechten voor het Britse volk en voor de koningin en land. Zij hebben ook in Hongkong, Maleisië, Borneo, Cyprus, de Falkland Eilanden, Kosovo en nu in Irak en Afghanistan en de regering weigert om hen de rechten die zij verdienen, in plaats daarvan laten haat predikers en terroristische verblijf in ons land, terwijl de meeste deze dappere jongens zijn ingeschakeld weg. Help doe je beetje bij het ondertekenen van de petitie om de Ghurka's krijgen de rechten die zij verdienen -- De Gurkha Justitie Campagne Beter te sterven dan een lafaard - De Ghurka Motto
|
| |||
| |||
| We hebben een aantal van dezelfde problemen hier gelukkig maar ik denk dat iedereen heeft gekregen eindelijk hun welverdiende plaats in de geschiedenis boeken en zijn erkend voor hun moed in te houden niet alleen de Verenigde Staten veilig maar helpt onze bondgenoten in de oorlog tijden. Het is een verdomd jammer dat sommige mensen zijn zo onwetend als het gaat om raciale kwesties. Ik ben niet perfect, maar als veruit verhalen als deze kom langs je zou denken dat iedereen met een greintje van de mensheid in staat zou zijn om het juiste ding. Ik hoop dat ze de rechten krijgen die ze verdienen. Ze zijn tot op de dag van de jacht en het vinden van leden van het Derde Rijk. Waarom niet proberen te doen recht aan de goede jongens ook. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uitstekende post. Eerlijk gezegd, het is een schande. Ondertekend.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ... thanks for posting dit ...... alle ondertekend.
| |||
| |||
| Ondertekend te. Blij dat iemand geplaatst en dat het verzoekschrift werd opgestart in de eerste plaats. Been maakt me erg sinds ik gehoord.Die jongens zijn bijna de beste / meest gevreesde regiment in de wereld (Alleen geslagen door de SAS) dus waarom de ---- hebben zij minder recht in ons land dan al deze Poolse schoonmakers en bouwvakkers??! Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet racistisch over Polen, ik ben goed met hun aanwezigheid hier, maar ik denk dat de Gurkhas moet ook, zo niet dan is het gewoon dubbele normen, en die op dat belachelijk. We hebben een ketting van drie Gurkha Restaurants buurt (een in mijn stad en 2 in nearish steden) die ik heb altijd graag bezoeken, de levensmiddelen groot, en hebben ze de meest oprecht vriendelijk personeel die ik ooit heb gekend in een restaurant. Ik zal zeker nog vaak op bezoek nu.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Wow, de Gurkha's zijn legendarisch voor hun ferociousness in de strijd en loyaliteit. Ik heb het erg jammer te horen dat dit gebeurt. |
|
| |||
| |||
| Mijn voornaamste probleem is dat ze een van de Queen's eigen regimenten! Hoe klinkt dat "Oh yeah ik werkte voor de Koningin, en deed een bloedige goede baan, maar na Ik ben niet toegestaan Britse burgerschap" Maf.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| ondertekend, zijn gek! zij verdienen het meer dan sommige mensen misschien! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ondertekend en goed gedaan voor het aanbrengen van het op hier. Ik denk dat het een absolute schande dat hun niet toegestaan om hier, als een man bereid is te vechten en te sterven voor de inwoners van het Verenigd Koninkrijk dan denk ik dat het minste wat we kunnen doen is om hem in staat om te leven met de rest van zijn dagen met zijn dierbaren in het land dat hij voor gevochten. Mijn vader gevochten tijdens WO2 in het verre oosten en kwam heel veel van deze fijne man en heeft niets dan lof voor hun moed en vaardigheid in de strijd die hij heeft ook de petitie
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| |||
| |||
| Dus heb mijn Redden, zei ze de moedigste mensen die hij ooit had gekend, zo niet gewoon "god damn gek!" Elke keer zie ik iets over deze op een website of TV krijgt me geliquideerd .. ![]() Iedereen gewoon 10 seconden te ondertekenen. Als u Facebook theres ook een groep door dezelfde mensen, als deel van het verzoekschrift. http://www.facebook.com/home.php? # / g. .. 406 & ref = zoeken Ze nemen u een zeer klein deel van uw leven, maar kon maken theres veel gelukkiger eeuwig.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Poker Justitie Needed | JDF569 | Virus, spyware & Security | 2 | 13 mei 2009 03:13 |
| Appels' reactie op de Vista-campagne | evilfantasy | Off Topic Discussie | 20 | 22 okt 2008 10:15 |
| Thread Tools | |
| |