![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel jeg dont vanligvis gjøre ting som dette, men disse gutta fortjener det. De kjempet og døde gjennom både verdenskriger sammen med våre egne soldater slåss for det britiske folket og for dronning og land. De har også i Hong Kong, Malaysia, Borneo, Kypros, Falklands, Kosovo og nå i Irak og Afghanistan, og regjeringen nekter å gi dem rettighetene de fortjener, istedenfor de lar hate preachers og terroristorganisasjoner opphold i landet vårt mens de fleste disse modige gutter er slått unna. Hjelp gjøre noe ved å logge på protestskriv å hjelpe Ghurka's få rettighetene de fortjener -- Den Gurkha Justice Campaign Bedre å dø enn være en feiging - Den Ghurka motto
|
| |||
| |||
| Vi har hatt noen av de samme problemene her, men heldigvis tror jeg alle har endelig fått sitt velfortjent plass i historien bøker og er anerkjent for sitt mot i tråd ikke bare USA trygge men hjelpe våre allierte i krigen ganger. Det er en jævla skam at noen mennesker er så uvitende når det gjelder rasistiske problemer. Jeg er ikke perfekt langt, men når historier som dette komme du tror alle som har en unse av menneskeheten ville være i stand til å gjøre det rette. Jeg håper de får de rettighetene de fortjener. De er i dag jakt og finne medlemmer av den tredje rike. Hvorfor ikke prøve å bringe rettferdighet til de gode gutta også. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Excellent post. Oppriktig, det er en skam. Signert.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja ... Takk for postering denne ...... alle signert.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Signert også. Glad noen postet dette og at begjæring ble startet i første omgang. Vært å gjøre meg veldig siden jeg hørt.De er nesten den beste / mest fryktede regiment i verden (kun slått av SAS) så hvorfor ---- gjøre de har mindre rett i vårt land enn alle disse Polsk rengjøringsmidler og byggherrer?! Ikke misforstå, jeg er ikke rasist om polakkene, I'm fine med dem som er her, men jeg tror bare de Gurkhas bør også, hvis ikke så er det bare doble standarder og latterlig seg på det. Vi har en kjede av tre Gurkha Restaurants nearby (En i min by og 2 i nearish tettsteder) som jeg har alltid elsket å besøke, i matvarer flott og de har de mest genuint kind staff jeg noensinne har kjent i noen restaurant. Jeg vil definitivt være å gå enda oftere nå.
|
| |||
| |||
| Wow, det Gurkha's er legendarisk for sine ferociousness i kamp og lojalitet. Jeg har veldig synd å høre at dette foregår. |
|
| |||
| |||
| Min viktigste problemet er at de er en av Queen's egen regiments! Hvordan fungerer det lyd "Oh yeah jeg jobbet for Queen, og gjorde en helvetes bra jobb, men na I'm not allowed britisk statsborgerskap" Gal.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| signert, er gal! de fortjener det mer enn noen kunne! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Signert og godt utført for å sette det på her. Jeg tror det en absolutt skam at ikke lov til å bosette her, hvis en mann er villig til å slåss og dø for innbyggerne i Storbritannia da tror jeg det minste vi kan gjøre er å tillate ham å leve ut resten av sine dager med sin kjære i landet han kjempet for. Min far kjempet under WW2 i langt øst og kom over mange av disse flotte menn og har ikke noe annet enn ros for deres mot og dyktighet i kamp han har også signert protestskriv
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Så gjorde mine rødme, sa de var den modigste menneskene han hadde noen kjente, om ikke bare "Pokker sprø!" Hver gang jeg ser noe om dette på et nettsted eller TV får meg sår opp .. ![]() Alle bare ta 10 sekunder å registrere den. Hvis du har Facebook Theres også en gruppe av de samme menneskene, som en del av protestskriv. http://www.facebook.com/home.php? # / g. .. 406 & ref = søk Det vil ta deg en liten del av livet ditt, men kan gjøre Theres mye lykkeligere evig.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |