![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Well I dont brukar göra saker som detta, men killarna förtjänar det. De kämpade och dog genom båda världskrigen parallellt med våra egna soldater som kämpar för det brittiska folket och för dam & country. De har också i Hongkong, Malaysia, Borneo, Cypern, Falklandsöarna, Kosovo och nu i Irak och Afghanistan och regeringen vägrar att ge dem de rättigheter som de förtjänar, utan i stället låta hatar predikanter och terrorism stanna i vårt land medan de flesta av dessa modiga grabbar vänds bort. Hjälp göra din del genom att underteckna ansökan för att hjälpa Ghurka vinst de rättigheter de förtjänar -- Den Gurkha Justice Campaign Bättre dö än vara en fegis - Det Ghurka Motto
|
| |||
| |||
| Vi har haft en del av samma frågor här, men tack och lov jag tror att alla har äntligen fått sin välförtjänt plats i historieböckerna och redovisas för deras mod att hålla inte bara USA säker men hjälper våra allierade i kriget gånger. Det är en jävla skam att vissa människor är så okunnig när det handlar om rasfrågor. Jag är inte perfekt med det men när historier som denna komma du tror vem som helst med ett uns av mänskligheten skulle kunna göra det rätta. Jag hoppas att de får de rättigheter de förtjänar. De är i dag jakt och hitta medlemmar i Tredje riket. Varför inte försöka få rättvisa åt de goda också. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Excellent post. Uppriktigt sagt, det är en skandal. Undertecknat.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Japp ... tack för utstationering här ...... alla signerade.
| |||
| |||
| Undertecknades också. Glad någon postat detta och att framställningen inleddes i första hand. Gett mig mycket sedan jag hörde.Dessa killar är nästan den bästa / mest fruktade regemente i världen (Endast slagen av SAS), så varför ---- göra de har mindre rätt i vårt land än alla dessa polska städare och byggare?! Missförstå mig inte, jag är inte rasist om polacker, I'm fine med dem att vara här, men jag tror att Gurkhas bör också, om inte så är det bara dubbelmoral och löjliga sådana. Vi har en kedja av tre Gurkha restauranger (en i min stad och 2 i nearish städer) som jag har alltid älskat att besöka de livsmedel stor och de har de verkligen slags personal jag någonsin har känt i någon restaurang. Jag kommer definitivt att besöka ännu mer ofta nu.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Wow, det Gurkha's är legendariska för sin ferociousness i strid och lojalitet. Jag har mycket ledsen att höra detta sker. |
|
| |||
| |||
| Min viktigaste fråga är att de är ett av drottningens egna regementen! Hur låter det "Oh yeah jag arbetat för Queen, och gjorde ett jävla bra jobb, men na jag inte tillåtet brittiska medborgarskap" Galen.
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| undertecknad, dess galen! De förtjänar det mer än vissa människor kan! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Undertecknad och bra gjort för att sätta det här. Jag tror det är en skandal att de inte får bosätta sig här, om en man är villig att kämpa och dö för invånarna i Storbritannien tror jag att det minsta vi kan göra är att göra det möjligt för honom att leva ut sin resterande dagar med hans nära och kära i det land som han kämpade för. Min pappa kämpade under WW2 i Fjärran Östern och kom över många av dessa fina män och har inget annat än lovord för deras mod och skicklighet i strid han har också undertecknat framställningen
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Det gjorde min rodna, sa de var de modigaste människor han någonsin känt, om inte bara "helvete galen!" Varje gång jag ser något om detta på en webbplats eller TV blir jag avvecklas .. ![]() Var bara ta 10 sekunder för att underteckna det. Om du har Facebook Theres också en grupp med samma människor, som en del av framställningen. http://www.facebook.com/home.php? # / g. .. 406 & ref = sökning Det tar dig en mycket liten del av ditt liv, men skulle kunna göra Theres mycket gladare för evigt.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Poker rättvisa behövs | JDF569 | Virus, spionprogram och säkerhet | 2 | 13 maj 2009 03:13 |
| Äpplen svar på Vista annonskampanj | evilfantasy | Off Topic Discussion | 20 | 22 oktober 2008 10:15 |
| Thread Tools | |
| |