![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg laver en computer reparation bisnuess og jeg vil gerne vide, hvad navn, du gerne bedre Kevins Computer reparation eller computer reparation af Kevin
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| den første og dens' business' til fremtidig
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligt foretrækker jeg navne, der ikke har et personligt navn på og dem som ikke er specifikke.
De giver mulighed for at ændre din forretningsmodel senere. Noget lignende K ** Computers hvor ** er dine initialer. Så hvis du flytter til salg eller netværk eller noget senere, eller hvis du sælger virksomheden din cool. Mit system: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| ok jeg tror ill bruge K computere tak! |
|
| |||
| |||
| Jeg tror, at benytte alle dine initialer ser bedre end blot en skrivelse. |
|
| |||
| |||
| Jeg har lige sat mit fornavn og efternavn, og det ser meget bedre |
|
| |||
| |||
| Jeg vil gå med noget enkelt som "God som ny"Computer reparationer, dette kan lyde dum til avancerede pc-brugere, men dette er for at tiltrække de mindre avancerede, fordi det vil hovedsagelig blive novicer søger værkstæder så avancerede ejere gøre egne reparationer. Anyway hvad reparationer vil du gøre, laptops til? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, du må hellere lære det, din forbindelse, før du gør dette, hvis jeg fortalte dig min mosfets blev overophedning hvad ville du gøre
| |||
| |||
| Det korrekte svar cew er at lim en Ice Cube til din mosfets og Chuck din varme dræn væk |
|
| |||
| |||
| og hvis du ved hvad det er, så har du sandsynligvis plejer behovet for at gå til en repir butikken for at få det faste vide ville dig, og du vil tilføje flere ventilatorer naturligvis |